Gå til innhold

hjelp til dvd-overføring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DVDFab Decrypter hørtes ut som en ripoff av Dvd Decrypter, et program som ble ganske populært til å kopiere innholdet av dvd'er. :hmm:

Så populært at det ble stoppet av høyere makter fordi den blant annet hadde innebygd DeCSS, noe som omgikk Dvd kopisperren.

Det er fortsatt mulig å laste den ned, men siden utviklingen ble stoppet har programmet ingen offisiell nettside.

Lenke til kommentar

Jeg ble nyskjerrig, lasta det ned og la det inn. Tok med tid til å lese Lisensen ( eller hva en nå kaller det i dette tilfellet ) mot slutten av "Lisensen" henviste de til faktisk Dvd Decrypter :!:

Hvordan de kan holde dette programmet aktivt er vel at det enten ikke har blitt oppdaget av "de høyere makter" eller at kopierings alternativene ikke er så mange som i Dvd Decrypt.

DVDFab Decrypter holder iallefall ikke til mitt bruk, uansett en backup av en Dvd9 (filmspor, undertekst ekstramateriale osv) ville ikke fått plass på en Dvd5.

Da passer Dvd Shrink bedre til den type

Dvd9 = Duallayer Dvd'er

Dvd5 = Singlelayer Dvd'er

Lenke til kommentar
Jeg ble nyskjerrig, lasta det ned og la det inn. Tok med tid til å lese Lisensen ( eller hva en nå kaller det i dette tilfellet ) mot slutten av "Lisensen" henviste de til faktisk Dvd Decrypter :!: 

Hvordan de kan holde dette programmet aktivt er vel at det enten ikke har blitt oppdaget av "de høyere makter" eller at kopierings alternativene ikke er så mange som i Dvd Decrypt.

DVDFab Decrypter holder iallefall ikke til mitt bruk, uansett en backup av en Dvd9 (filmspor, undertekst ekstramateriale osv) ville ikke fått plass på en Dvd5.

Da passer Dvd Shrink bedre til den type

Dvd9 = Duallayer Dvd'er

Dvd5 = Singlelayer Dvd'er

6598086[/snapback]

DVD Shrink klarer ikke lenger og lese alle nye dvd filmer så derfor bruker jeg dette programet først og så DVD Shrink når filene ligger ferdig på disk.

Lenke til kommentar

DVDFab Decrypter kan ikke bli enklere og bruke. Velg hvor du vil lagre filene og trykk start. Det gjør ingenting annet enn og legge innholdet av dvd platen rett inn på disken uten noen form for dekoding. Gjør også platen sone fri og fjerner det som er av beskyttelse på den.

Bruker derfor DVD Shrink etterpå for og tilpasse den en DVD5 plate.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva trådstarter ville med spørsmålet sitt i utgangspunktet, siden han bare ville overføre dvd til harddisk. Om han bare ville ha filmsporet og / eller mer er opp til han. Da kunne han likegodt laget en iso av dvden :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...