RamGuy Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Noen her som har IP-telefoni fra Telio? Jeg må vite om det faktisk funker å bruke noen annen VoIP boks, enn den Linksys SPA2100 du får fra Telio selv.. Tenkte jeg skulle bytte med en: SMC7908VOWBRB Noen som har byttet boks med Telio IP-telefoni, funker det? Telio selv sier at det ikke skal gå med noen annen en dems standard boks, mens mange andre sier at Telio bare sier det fordi vi skal benytte VoIP bokser levert fra dem.. Veit om hva som er sant.. Og litt synd å bare brenne bort 1600kr.. Men skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gå, selvom Telio har modifisert SPA2100 boksen.. Telenor sier hvertfall at SMC7908VOWBRB funker fint som ADSL modem til vårt Online ADSL Pluss Bredbånd.. Hva er sant? Endret 1. august 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 For å si det enkelt så må du ha bruker, passord og en sipadresse å fylle inn i en slik boks. Telio holder sine data hemmelige så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
albe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 For å si det enkelt så må du ha bruker, passord og en sipadresse å fylle inn i en slik boks. Telio holder sine data hemmelige så vidt jeg vet. 6598234[/snapback] Riktig, du får ikke brukernavn/passord fra Telio. Kun pre-innstilt box. TeleVoiP gir derimot ut passord/brukernavn så du kan bruke hvilken hardware du måtte ønske. Og så er de mye billigere hvis du har et ringemønster hvor du ringer lite. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Innlegget er fjernet. Endret 1. august 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Noen her som har IP-telefoni fra Telio?Jeg må vite om det faktisk funker å bruke noen annen VoIP boks, enn den Linksys SPA2100 du får fra Telio selv.. 6597716[/snapback] Det er ikke Linksys, men Sipura. 6598339[/snapback] Står Linksys Sipura 2100 på den hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå