Mugg1 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har lest og søkt litt på forumet men har ikke funnet noe særlig som tilsvarer dette, Det jeg lurer på er som følger ; Det som er, er at jeg har klart og få skjermbilde over til tv`en, Men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal få lyden med meg? Noen som kan forklare meg det på en enkel måte? takker Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har lest og søkt litt på forumet men har ikke funnet noe særlig som tilsvarer dette, Det jeg lurer på er som følger ; Det som er, er at jeg har klart og få skjermbilde over til tv`en, Men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal få lyden med meg? Noen som kan forklare meg det på en enkel måte? takker 6597566[/snapback] du har antageligvis innganger for lyd på ca samme steed osm bilde på tv'en, dra kabel fra lydkort og til dem. Lenke til kommentar
Mugg1 Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har lest og søkt litt på forumet men har ikke funnet noe særlig som tilsvarer dette, Det jeg lurer på er som følger ; Det som er, er at jeg har klart og få skjermbilde over til tv`en, Men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal få lyden med meg? Noen som kan forklare meg det på en enkel måte? takker 6597566[/snapback] du har antageligvis innganger for lyd på ca samme steed osm bilde på tv'en, dra kabel fra lydkort og til dem. 6597634[/snapback] hmmm Lenke til kommentar
Mugg1 Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 ER det liksom sånn at den gule hvite og røde kabelen skal inn der jeg setter surrounden eller der jeg setter inn det andre? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ikke alle TVer har lyd-innganger (men sjekk på frontpanelet til TVen om det er en rød og en hvit RCA-kontakt (slike so mfinnes på f.eks CD-spillere). Hvis du har RCA-kontakter på TV-en, kobler du fronutgangen på lydkortet (den bruker å være grønn, men sjekk i manualen...) med en 3,5mm minijack > 2x rca-kabel (http://www.clasohlson.no/images/products/N/lo/B/321372_X_2006-07-04_063933_830.jpg). Denne må du kjøpe på f.eks elkjøp eller en annen butikk som selger steroutstyr. Hvis TVen ikke har egene lydinnganger, trenger du et scart-adapter i tillegg(http://www.clasohlson.no/images/products/N/hi/B/381238A_X_2006-07-04_063744_580.jpg), og dette bør ha en bryter for å bytte mellom inn- og ut-gående signal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå