Gå til innhold

downgrade psp 2.01

magiXen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke PSP og vet ikke 100% sikkert, men...

Tror du må oppgradere til firm 2.6 via f.eks GTA:LCS, for så å kjøre den downgraderen som går fra 2.6->1.5

Det er i alle fall 1.5 versjonen som er den foretrukne blant home brew.

Hvis jeg tar fullstendig feil, håper jeg noen med 100% peiling kan komme å rette min dårlige hukommelse.

Lenke til kommentar

Som trykkertor sa, så må du oppgradere til 2.5/2.6, IKKE høyere. Ellers vil du ikke kunne downgrade PSP'en din. Du må også ha GTA:LCS, husk også at du må ha den upatchede versjonen. Du bruker GTA:LCS for å laste inn downgraderen. ;)

Du kan gå inn på www.pspnett.com å lese litt der, hvis du roter rundt vil du ikke ha noe problem med å finne guider til downgrading.

Lenke til kommentar
Som trykkertor sa, så må du oppgradere til 2.5/2.6, IKKE høyere. Ellers vil du ikke kunne downgrade PSP'en din. Du må også ha GTA:LCS, husk også at du må ha den upatchede versjonen. Du bruker GTA:LCS for å laste inn downgraderen. ;)

Du kan gå inn på www.pspnett.com å lese litt der, hvis du roter rundt vil du ikke ha noe problem med å finne guider til downgrading.

6597721[/snapback]

hva mener du med upatchede versjonen? finns det flere? hva hvis jeg bare kjøper det i butikken hva får jeg da? :hmm:

Lenke til kommentar

I butikken finnes det 2 utgaver.

En "eldre" utgave som lar oss til slutt nedgradere vår firmware.

Og en "ny" utgave som ikke gir oss denne muligheten.

(Da Sony fant ut at det fakstis var et spill ute som lot oss via en omvei nedgradere til 1.5 forandret de selvsagt på den delen av spillet)

Altså, selve spillet som spill er det samme, men mulighetene er forskjellig.

Bak på spillcoveret skal du se etter følgende nummer:

ULES-00151# =bra, du kan nedgradere via dette spillet.

Står det:

ULES-00151#2 = IKKE bra. Du kan ikke nedgradere via denne platen.

Lenke til kommentar
okei nå har jeg spillet.. hva nå..kabel? hva etter den..

6602554[/snapback]

Bare oppgrader til 2.5 nå.. deretter downgrader du til 1.5 me Easy downgrader som gjør alt veldig lett for deg når alt blir forklart med bilder og lyd.

" Hvordan opgradere" Last ned firmware 2.5 eller 2.6 fra www.pspavisen.com eller www.pspnett.com så Lag en mappe som heter UPDATE i PSP/GAME mappa og legg EBOOT fila som du lastet ned i UPDATE mappa på psp'en. Så er det bare å starte pspen gå til game så velge minnebrikken og deretter starte oppgraderingen til 2.60 eller 2.50

Endret av Hjelm87
Lenke til kommentar
da var det vel allt :p men et annet spm.. hva gjør jeg når jeg har 1.5? hvordan spille kopierte spill å emu's osv.. ?

6602717[/snapback]

Les litt rundt omkring på de sidene jeg ga deg og her på gamer..

Jeg har aldri vert borti psp før jeg kjøpte den og brukte vel 10-20 min på å uppgrade, downgrade legge inn spill o.l det er bare til å lese

Endret av Hjelm87
Lenke til kommentar

Nei, det har ikke noe å si om det er dine egne spill. hvis vi skriver hvordan du bruker kopierte spill, så vil det også hjelpe folk med å piratkopiere spill. Kanskje en idé å lese rettningslinjene?

Det vil ikke skje noe når du har 1.5, du vil miste nettleseren, du kan ikke spille av WMA, og noen spesielle videofiler, AVC tror jeg det heter.

Vennligst se igjennom pspnett.com som jeg har sagt før, der vil du finne guider og slikt så du forstår litt om "homebrew-verdenen."

Les; dette,dettedetteog dette.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Nei, det har ikke noe å si om det er dine egne spill. hvis vi skriver hvordan du bruker kopierte spill, så vil det også hjelpe folk med å piratkopiere spill. Kanskje en idé å lese rettningslinjene?

Det vil ikke skje noe når du har 1.5, du vil miste nettleseren, du kan ikke spille av WMA, og noen spesielle videofiler, AVC tror jeg det heter.

Vennligst se igjennom pspnett.com som jeg har sagt før, der vil du finne guider og slikt så du forstår litt om "homebrew-verdenen."

6603103[/snapback]

..Men du kan bruke devhook til å emulere 2.71!

edit: er en guide i signaturen min hvis du har misforstått noe :p

edit: du burde installere custom firmware også! Da har du restore hvis du ødelegger pspen din, hvis du bruker en corrupt gameboot, font etc.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jepp, men han spurte ikke om man kan emulere noen FW, kun hvordan 1.5 er, å det sa jeg til ham. :p

Magixen: Vennligst les de linkene jeg gav deg, selvom de ble litt rotete. Der står det hvertfall noe av det du trenger å vite.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Jepp, men han spurte ikke om man kan emulere noen FW, kun hvordan 1.5 er, å det sa jeg til ham. :p

Magixen: Vennligst les de linkene jeg gav deg, selvom de ble litt rotete. Der står det hvertfall noe av det du trenger å vite.

6603126[/snapback]

Hehe, men er jo kjekt å vite.

Devhook(emulere nye fw)

x-flash(flashe nye gameboots, skjermen som kommer når du starter en homebrew eller umd spill, editere meny navnene nå, og mye mer)

PSPRadio, streame internetradio

En custom firmware(anbefaler harleyg's custom firmware, enkel og grei), da har du restore option(i tilfelle semi-brick, pspen din funker bare litt) og du kan bruke 1.0 eboots. Så slipper du corrupte ikoner.

links2, nettbrowser.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...