magiXen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hallå..lurer på åssen man downgrader å sånnt + åssen man får homebrew.. trenger raskt svar.. msn min er [email protected] Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har ikke PSP og vet ikke 100% sikkert, men... Tror du må oppgradere til firm 2.6 via f.eks GTA:LCS, for så å kjøre den downgraderen som går fra 2.6->1.5 Det er i alle fall 1.5 versjonen som er den foretrukne blant home brew. Hvis jeg tar fullstendig feil, håper jeg noen med 100% peiling kan komme å rette min dårlige hukommelse. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 ja åsså backups å film osv da.. Lenke til kommentar
Månegahl Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Som trykkertor sa, så må du oppgradere til 2.5/2.6, IKKE høyere. Ellers vil du ikke kunne downgrade PSP'en din. Du må også ha GTA:LCS, husk også at du må ha den upatchede versjonen. Du bruker GTA:LCS for å laste inn downgraderen. Du kan gå inn på www.pspnett.com å lese litt der, hvis du roter rundt vil du ikke ha noe problem med å finne guider til downgrading. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 hvordan oppgraderer jeg den da? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Gå først til linken nå, og så leser du rundt der. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Som trykkertor sa, så må du oppgradere til 2.5/2.6, IKKE høyere. Ellers vil du ikke kunne downgrade PSP'en din. Du må også ha GTA:LCS, husk også at du må ha den upatchede versjonen. Du bruker GTA:LCS for å laste inn downgraderen. Du kan gå inn på www.pspnett.com å lese litt der, hvis du roter rundt vil du ikke ha noe problem med å finne guider til downgrading. 6597721[/snapback] hva mener du med upatchede versjonen? finns det flere? hva hvis jeg bare kjøper det i butikken hva får jeg da? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 I butikken finnes det 2 utgaver. En "eldre" utgave som lar oss til slutt nedgradere vår firmware. Og en "ny" utgave som ikke gir oss denne muligheten. (Da Sony fant ut at det fakstis var et spill ute som lot oss via en omvei nedgradere til 1.5 forandret de selvsagt på den delen av spillet) Altså, selve spillet som spill er det samme, men mulighetene er forskjellig. Bak på spillcoveret skal du se etter følgende nummer: ULES-00151# =bra, du kan nedgradere via dette spillet. Står det: ULES-00151#2 = IKKE bra. Du kan ikke nedgradere via denne platen. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 jepp leste nettop om det.. da blir det shopping i mårra antagelig. hehe.. hva når jeg har det? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du må laste ned eLoaderen og downgrader. Bare les litt på PSPnett.com, hvis du gjør det sparer du deg for mye tid skal jeg si deg. Der er det guider for det meste. her er eLoader'en her er downgrader. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 okei nå har jeg spillet.. hva nå..kabel? hva etter den.. Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) okei nå har jeg spillet.. hva nå..kabel? hva etter den.. 6602554[/snapback] Bare oppgrader til 2.5 nå.. deretter downgrader du til 1.5 me Easy downgrader som gjør alt veldig lett for deg når alt blir forklart med bilder og lyd. " Hvordan opgradere" Last ned firmware 2.5 eller 2.6 fra www.pspavisen.com eller www.pspnett.com så Lag en mappe som heter UPDATE i PSP/GAME mappa og legg EBOOT fila som du lastet ned i UPDATE mappa på psp'en. Så er det bare å starte pspen gå til game så velge minnebrikken og deretter starte oppgraderingen til 2.60 eller 2.50 Endret 2. august 2006 av Hjelm87 Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 da var det vel allt men et annet spm.. hva gjør jeg når jeg har 1.5? hvordan spille kopierte spill å emu's osv.. ? Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) da var det vel allt men et annet spm.. hva gjør jeg når jeg har 1.5? hvordan spille kopierte spill å emu's osv.. ? 6602717[/snapback] Les litt rundt omkring på de sidene jeg ga deg og her på gamer.. Jeg har aldri vert borti psp før jeg kjøpte den og brukte vel 10-20 min på å uppgrade, downgrade legge inn spill o.l det er bare til å lese Endret 2. august 2006 av Hjelm87 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Vi kan ikke hjelpe deg med kopier av spill, siden det strider imot rettningslinjene her, derfor bør du ikke spørre noe mer om det. Da vil tråden bli stengt og du vil ikke få noe mer hjelp hvis du skulle møte på noen problemer med downgradingen. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 mine egne spill så når jeg eier originalen. men hva skjer når man har 1.5? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Nei, det har ikke noe å si om det er dine egne spill. hvis vi skriver hvordan du bruker kopierte spill, så vil det også hjelpe folk med å piratkopiere spill. Kanskje en idé å lese rettningslinjene? Det vil ikke skje noe når du har 1.5, du vil miste nettleseren, du kan ikke spille av WMA, og noen spesielle videofiler, AVC tror jeg det heter. Vennligst se igjennom pspnett.com som jeg har sagt før, der vil du finne guider og slikt så du forstår litt om "homebrew-verdenen." Les; dette,dettedetteog dette. Endret 2. august 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Nei, det har ikke noe å si om det er dine egne spill. hvis vi skriver hvordan du bruker kopierte spill, så vil det også hjelpe folk med å piratkopiere spill. Kanskje en idé å lese rettningslinjene? Det vil ikke skje noe når du har 1.5, du vil miste nettleseren, du kan ikke spille av WMA, og noen spesielle videofiler, AVC tror jeg det heter. Vennligst se igjennom pspnett.com som jeg har sagt før, der vil du finne guider og slikt så du forstår litt om "homebrew-verdenen." 6603103[/snapback] ..Men du kan bruke devhook til å emulere 2.71! edit: er en guide i signaturen min hvis du har misforstått noe edit: du burde installere custom firmware også! Da har du restore hvis du ødelegger pspen din, hvis du bruker en corrupt gameboot, font etc. Endret 2. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Jepp, men han spurte ikke om man kan emulere noen FW, kun hvordan 1.5 er, å det sa jeg til ham. Magixen: Vennligst les de linkene jeg gav deg, selvom de ble litt rotete. Der står det hvertfall noe av det du trenger å vite. Endret 2. august 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Jepp, men han spurte ikke om man kan emulere noen FW, kun hvordan 1.5 er, å det sa jeg til ham. Magixen: Vennligst les de linkene jeg gav deg, selvom de ble litt rotete. Der står det hvertfall noe av det du trenger å vite. 6603126[/snapback] Hehe, men er jo kjekt å vite. Devhook(emulere nye fw) x-flash(flashe nye gameboots, skjermen som kommer når du starter en homebrew eller umd spill, editere meny navnene nå, og mye mer) PSPRadio, streame internetradio En custom firmware(anbefaler harleyg's custom firmware, enkel og grei), da har du restore option(i tilfelle semi-brick, pspen din funker bare litt) og du kan bruke 1.0 eboots. Så slipper du corrupte ikoner. links2, nettbrowser. Endret 2. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå