Gå til innhold

virus fra min mailadresse!??!?

Anbefalte innlegg

Fikk en haug med mail inn på maskina mi idag om mail som ikke kunne leveres. Innholdet i mailen var diverse dokumenter med "lure" navn, garantert virus. Jeg har gått igjennom maskina mi med både norman og norton antivirus med siste oppdateringer uten å finne noe. Finner ikke noen av mailene i sendt-boksen heller...

Er det grunn til å tro at jeg har virus? Folk jeg har i adresseboka mi har ikke fått denne mailen. Så jeg lurer litt på om noen bare har satt opp min adresse som avsender adresse når de sender mail... Det er i såfall litt kjiipt for da må jeg vel bytte mailadr. Har hatt denne siden -96, det er en online.no adresse.

Noen som har noe formening?

Knut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Er det grunn til å tro at jeg har virus? Folk jeg har i adresseboka mi har ikke fått denne mailen. Så jeg lurer litt på om noen bare har satt opp min adresse som avsender adresse når de sender mail... Det er i såfall litt kjiipt for da må jeg vel bytte mailadr. Har hatt denne siden -96, det er en online.no adresse.

Noen som har noe formening?

Det er en del virusutsendelser som fungerer på den måten, og kamuflerer seg med at det er en mail du har sendt som ikke har kommet fram. Les hva du skrev i vedlegget..... slett det like godt først som sist :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...