hansmariusb Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har en Lcd-skjerm som støtter 76Hz i 1280x1024. Har Ati Radeon X800XT. Jeg vil låse skjermen til å kjøre i 76Hz i 1280x1024, men hvordan? Jeg vet bare hvordan man gjør det med nVidia-kort. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) 76Hz analogt? Eller digitalt? VELDIG viktig at du sjekker ut, fordi verdiene blir fort forskjellige Mine skjermer støtter 85Hz analogt og 60Hz digitalt, men etter nøye testing (og ren fornuft) ble det klart at skjermen kun taklet rundt om 60 bilder i sekundet. Alt annet ble oppfattet hakkete, dvs. noen frames ble "skippet". Jeg regner med du er klar over at en LCD flimrer akkurat like lite/mye om du kjører 15Hz eller 60Hz, så jeg antar du vil ha flere fulle frames i sekundet med VSYNC på PS: Det er standard at LCD skjermer kjøres på 60Hz, spesielt innen DVI/digitalt. EDIT: Glemte meg litt, beklager Det var refreshforce: Har du forsøkt PowerStrip? Eller RefreshForce ? Et problem med ATi CCC er at CCC har en stygg tendens til å overstyre alt man gjør, men PowerStrip har fungert for meg. Endret 1. august 2006 av Boye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå