lysbryter Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det siste året har jeg hatt en SE K750i som jeg i grunn har vært svært fornøyd med, med unntak av den håpløse joysticken som nærmet seg utskifting nr to. Men så ble den stjålet, og nå må jeg kjøpe en ny. Har tenkt litt på SE W810i, siden den jo er en perfeksjonert utgave av en solid "schläger" (W800/K750), som jeg jo er fornøyd med hva tilbyr. Nå har jo forsåvidt W810i lite nytt, men jeg vil også heller ha en gjennomført mobil som utnytter eksisterende teknologi godt enn en helt ny telefon med barnesykdommer og teknologi de færreste ennå bruker. Så, er W810i bra, eller finnes det andre alternativer (SE eller Nokia) som kan være verdt å se på? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 jeg har selv w810i og jeg synes den er super Lenke til kommentar
apocalypto Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 sier kun en ting: K800i Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 sier kun en ting: K800i 6597157[/snapback] Finner ingen test av denne her. Hvor kan jeg lese mer om den? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) sier kun en ting: K800i 6597157[/snapback] Finner ingen test av denne her. Hvor kan jeg lese mer om den? 6597170[/snapback] Sjekk Mobilen ...de har gjort en test av K800 Endret 1. august 2006 av Pepsi Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Selv har jeg w810i og er kjempefornøyd. Veldig god lydkvalitet. EDGE gjør også overføring av data my kjappere. Ser ingen grunn til å ikke anbefale den. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Amobil's K800i Test Denne kan vel være en grei erstatter. Endret 1. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg tror jeg ditcher K800i. Stor og klumpete, og jeg vil heller ha en telefon som er mer eller mindre fullkommen med tanke på eksisterende funksjoner enn en nykommer. Derfor heller jeg mest mot W810i nå. De to eneste aberne jeg har heftet meg ved i forhold til W810i er mangelen på linsedeksel og knirkingen i navigasjonstastene, som flere har påpekt. Er dette store problemer, folkens? Når det gjelder det førstnevnte, så er jo de fleste mobiltelefoner nettopp uten linsedeksel. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg har ingen knirking i navigasjonstastene mine, og linsedeksel er ikke et "must", men hadde bare vært en god ting å ha. Tar man vare på telefonen, er ikke det så stort problem. Har ikke hatt linsedeksel på noen av mine telefoner, og det har ikke vært noe problem heller. Lenke til kommentar
runel Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har W810i selv, og anbefaler den varmt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Syns ikke det er vits å bytte ut k750 med w810, hardwaremessig er de omtrent helt lik. Hva med å heller på k-serien til ericsson. Heller du mot andre merker så kan jeg komme med flere forslag. Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ja, jeg tror også det blir bortkasta med penger å erstatte k750i med w810i...Hadde satse på noe annet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 jeg er superfornøyd med K610 hvertfall. nydelig design imho. og den har den velprøvde menyen til SE som hvertfall jeg liker. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Det ble til at jeg bestilte W810i. Det er jo ikke bortkastet, siden jeg uansett er blitt frastjålet min gamle K750i. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det ble til at jeg bestilte W810i. Det er jo ikke bortkastet, siden jeg uansett er blitt frastjålet min gamle K750i. 6621321[/snapback] Gratulerer med ny telefon da! Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er selv på jakt etter en k750i erstatter, da minnekortleseren ikke fungerer lenger (Mista den i do, don't ask me how). Men for tiden er jeg egentlig dritt lei SE og Nokia. Ikke misforstå meg, jeg syns SE har knall telefoner, men jeg føler at å kjøpe feks. k800i eller w810i ikke vil gi meg en "Jippi-ny-telefon-følelse". Har lyst på noe annet. Sikler litt på Samsung E900. Noen som har noen formeninger om denne? Virker som en komplett telefon, bortsett at man ikke kan velge "egne" meldingsvarsel + at vibrasjon kun er i lydløs-modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå