frepun Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har nettopp kjøpt meg SE K800i og kjøpte samtidig en memory stick micro 1 gb. Jeg vet hvor jeg skal sette den inn. Men jeg vet pokker ikke hvordan jeg skal sette den inn. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har du sett etter i manualen? De pleier å forklare det idiotsikkert der Lenke til kommentar
frepun Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Har du sett etter i manualen? De pleier å forklare det idiotsikkert der 6597053[/snapback] Ja har det. står ikke en shit. Bare hvor jeg skal sette den inn. Klarer ikke å skyve på det lokket. er litt redd for å "brette" den opp. Vil være sikker før jeg prøver på noe sånt.. Lenke til kommentar
apocalypto Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 du må dra det opp, der det er et hakk Lenke til kommentar
frepun Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 du må dra det opp, der det er et hakk 6597165[/snapback] Takk. Det var det jeg regnet med. Var bare redd for å gjøre feil:P Men trenger jeg å aktivere kortet på noen måte? eller skal det funke med en gang det er inne? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Sprett opp lokket -> putt kortet inn -> åpne Filbehandler -> trykk Mer -> trykk Minne -> Formater ekstern minne. Da får du riktig filstruktur på minnekortet PS: dette er ikke en direkte slikt man gjør det men sånn ca. Lenke til kommentar
frepun Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Sprett opp lokket -> putt kortet inn -> åpne Filbehandler -> trykk Mer -> trykk Minne -> Formater ekstern minne. Da får du riktig filstruktur på minnekortet PS: dette er ikke en direkte slikt man gjør det men sånn ca. 6597286[/snapback] takker og bukker. du er min helt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå