Cream Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hva er dette? Jackass under nytt navn? holder på og se første episode. Virker jævlig interesant. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 De kom Før jackass.. er finske og har vert med i noen Viva la bam epiosder Lenke til kommentar
Cream Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Wow...Jeg som digger Jackass Og Viva La Bam Syns dette her var rent spikket søppel....nesten like mye som Date Movie filmen....denne serien er SØPPEL!! Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Sett de 3 første episodene+filmen. Jeg digger det jeg ser. Sinnsyke stunts som lett slår sanchez/jackass rett ned i støvlene imo. Edit: Liten leif. Endret 1. august 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Så filmen i går. Den var drit bra...elsker den type humor ...skal prøve å få med meg Tv-serien også...*elsk* Lenke til kommentar
tondren Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Human dartboard er digg Steve O sier at han trodde han var kongen av smerte, men etter at han så klipp av Dudesons sier han selv at han måtte bøye seg i støvet. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 sett alle episodene + et par episoder av showet dems og filmen. De gutta der er gærne men fy faen så morsomt det er og se på God underholdning Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Haha, the dudesons er ganske artig.. De er syke men Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Huff...er enda ikke det konseptet oppbrukt? *gjeeesp* Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Huff...er enda ikke det konseptet oppbrukt? *gjeeesp* 8142070[/snapback] Vel, Dudesons var en god stund før Jackass.. Jeg tror de var den første av den type serier Jeg digger Dudesons.. Elkser spesilet "Mr. Hitler"-saken, som både er med i en episode, og filmen.. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Se Dirty Sanchez The Movie, så har dere noe å bryne dere på xD Lenke til kommentar
joku Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 The Dudesons er artig. Likte naboen mr. Hitler i filmen. Har dvd'en og der er det masse ekstra ting, som for eksempel mr Hitler part 3. De folkan som er på Duedsons er faktisk barndoms venna til en gammel kompis av meg. Litt arti. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 hva skjer på hitler part III ? likte også mrhitler scenene aldri ledd så mye som når de la møkka i postkassa og han åpna den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå