Gå til innhold

[Løst]Portalnettverk - Trenger info og partner!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg jobber med et større portalprosjekt og vurderer i den forbindelse to cmsèr eZ og Typo3. Hvis noen her har erfaringer som kan hjelpe meg i å ta en avgjørelse, så er det bare å fyre løs. :)

Det er snakk om en hovedportal med flere underportaler som skal samkjøre innhold. Alle skal kjøres på samme server. Det skal inkuderes egenutviklede moduler i php og mysql. Blandt annet skal min eksisterende side www.omplassering.no skrives om, og stå som selvstendig portal i dette nettverket. Systemet skal være noe man kan leve og vokse med i flere år fremover.

Jeg søker også en prosjektpartner på dette prosjektet som har høy kompetanse på php og mysql. (Gruelig vanskelig å få tak i en dyrevenn med php-/mysqlkunnskaper og engasjement :dontgetit: ) Men hvis det finnes noen her som kunne tenke seg å være med eller vet om noen... så vennligst ta kontakt for nærmer beskrivelse av prosjektet og inntekstmuligheter. Pr.d.d. er vi 3 stk. med ulik kompetanse som jobber med dette prosjektet.

Hvis noen vet om andre steder på nettet hvor man kan finne denne kompetansen (php/mysql), så er jeg takknemmelig for tips! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...