pumba50 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har akkurat fått prøvd begge smakene av MyoProtein, og dette er så overlegent på smak i forhold til alt annet jeg noen gang har smakt at jeg nok kommer til å gå over til dette merket fremover. Med 12 kg pakken og den nye rabattordningen til MyoRevolution (den gjelder vel på pakkene og ja, ikke sånn opplegg som TN har?) er prisen helt grei også. Hvordan fungerer rabattordningen, hvor mye presses prisen ned eventuelt? Og hvordan synes du MyoProtein smaker i forhold til SciTec Nutrition Whey Isolate med sjokoladesmak? Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvordan fungerer rabattordningen, hvor mye presses prisen ned eventuelt? Og hvordan synes du MyoProtein smaker i forhold til SciTec Nutrition Whey Isolate med sjokoladesmak? Fra http://www.myrevolution.no/terms.php Når du har handlet for: - 2500kr får du 5% rabatt - 10.000kr får du 10% rabatt - 20.000kr får du 15% rabatt - 30.000kr får du 20% rabatt Samme "opplegg" som TN har mer eller mindre. Men TN har spesifikt ikke rabatt på pakketilbud, det kan jeg ikke finne noe sted på MyoRev sine sider, antar dermed at rabatten gjelder på alt. 12 kilos pakken med proteinet deres er 3190 med gratis frakt, dvs. 265,- per kilo ferdig levert. Med rabatter oppå der begynner prisen å bli ganske brukbar egentlig. Klart man får tak i billigere produkter, men da av en annen kvalitet. Har ikke smakt noen SciTec produkter, men kan f.eks. si at jeg personlig liker Myo sine smaker langt bedre enn de tilsvarende smakene av TN sitt ProZyme. Er stort sett kun det jeg har brukt det siste året. Men jeg anbefaler uansett på det sterkeste å kontakte Børge for å få tak i smaksprøver, eller eventuelt kjøpe en liten 750g boks av hver smak for å prøve. M-Factor proteinet han selger falt dog ikke like godt i smak her i huset. Er noe med det der erteproteinet som jeg ikke helt får til å stemme. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) god smak er viktig. sålang de kosttilskudd jeg har prøvd hittill er det ingenting som kommer i nærheten til smaken fra scitec nutrition whey isolate sjokoladesmak. den er dyr dog, men smaken er som tatt fra et eventyr, isende god sjokoladesmak. Når det kommer til whey tech så er det kun banansmaken som er god nok til at det kan drikkes i det hele tatt. vanilje, nøytral smaker rent spy. vaniljen er på grensen til å kaste opp, hvis du er uheldig å har lunket vann i shakeren så risikerer man å gulpe, tendens til spy. Pure caseine har jeg også smakt i begge smaker, greit, det smaker sjokolade og jordbær av de respektive smakene, men det er så dårlig smak, som om det nesten ikke var smak i det hele tatt. men nå tror jeg ikke kasein vil smake godt uansett hva man gjør med det, det sementet skal uansett ned. Big Mass har jeg også smakt i begge smaker og de kan jeg si var ganske gode, jordbær var ordentlig syrlig søtlig jordbærsmak, ganske god. og sjokoladen var også brukbar. nå har jeg ikke smakt TN eller Myo før, men det jeg kan si er at SciTec Nutrition var fantastisk, den er bedre enn milkshake. Fikk en sånn god isende følelse ned halsen når den drikkes og smaken er bare helt topp, vet ikke hva de har puttet i den for å få det slik. Men som sagt, altfor dyrt å kjøpe. Når det kommer til de rabattene som nevnt over, så er 20% rabatt bra (dog ikke det beste jeg har sett), men dumt at man må handle seg opp dit. Endret 2. mai 2009 av Databamse Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 nå har jeg ikke smakt TN eller Myo før, men det jeg kan si er at SciTec Nutrition var fantastisk, den er bedre enn milkshake. Fikk en sånn god isende følelse ned halsen når den drikkes og smaken er bare helt topp, vet ikke hva de har puttet i den for å få det slik. Men som sagt, altfor dyrt å kjøpe. Hvor kjøper du SciTec Nutrition Whey Isolate? Finnes på http://scitecnutrition.se, mens gymgrossisten.com kun har 100% Whey Protein Professional fra SciTec Nutrition. Apropos 100% Whey Protein Professional pulveret; du har ikke smakt noen av smakene der da? Ser de har noen spennende smaker og noen ikke så fullt så spennende... (caramel, cappucino, chocolate hazelnut, chocolate coconut, chocolate raspberry, cinnamon vanilla, cinnamon white chocolate, strawberry white chocolate, vanilla very berry, honey vanilla, banana - er de forskjellige smaksalternativene der) Skulle kanskje tro at også dette pulveret smaker godt, siden det er fra samme fabrikant? Når det gjelder ProZyme fra TN og MyoProtein fra myrevolution, så har jeg nå også prøvd ProZyme. Absolutt godt, men jordbærsmaken er nok bedre på MyoProtein synes jeg. M-Factor er helt greit, men ikke det aller beste jeg har smakt. Det er best i vann i alle fall, ikke i melk! Beste bruksområdet til det, er når jeg blander det ut i cottage cheese og litt peanøttsmør... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvor kjøper du SciTec Nutrition Whey Isolate? Finnes på http://scitecnutrition.se, mens gymgrossisten.com kun har 100% Whey Protein Professional fra SciTec Nutrition. Apropos 100% Whey Protein Professional pulveret; du har ikke smakt noen av smakene der da? Ser de har noen spennende smaker og noen ikke så fullt så spennende... Kjøpte det her. Men nå er det en stund siden jeg hadde det pulveret, godt mulig at jeg overdrev smaken en smule, minnene bruker å være sterkere enn virkeligheten hehe (protein-nostalgia) Nei har ikke prøvd 100% Whey Protein Professional. Lenke til kommentar
s0ndr3 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Det står jo ikke engang hva det Xl-1 pulveret inneholder. Se heller dette tilbudet: http://www.x-life.no/shop/product_info.php...;products_id=84 Den inneholder en blanding av myse og kasein Og så kan du heller kjøpe creapure kreatin enn krea-bolic: http://www.x-life.no/shop/product_info.php...products_id=180 + shaker til 50 kroner. Produktene koster til sammen det samme som kost1 pakken, men du får mye mer får pengene. Ser at de nå har kampanje på samme proteinpulver, men med vaniljesmak? er det noen som har smakt den? smaker den godt? har ikke smakt proteinpulver med jordbær eller sjokolade-smak før heller, så lurer på om de er noe gode? her er linkene: http://www.x-life.no/shop/product_info.php...products_id=185 - vanilje http://www.x-life.no/shop/product_info.php...products_id=186 - sjokolade Endret 2. mai 2009 av s0ndr3 Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg har ikke smakt den nye vaniljesmaken, men venter å få den på postkontoret i morgen. Kan gi tilbakemelding på smak da Selv bruker jeg hovedsakelig vaniljepulveret til smoothier o.l., da jeg synes smaken blir søt i lengden. Sjokoladen går jeg god for, den er utrolig god! Lenke til kommentar
s0ndr3 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har ikke smakt den nye vaniljesmaken, men venter å få den på postkontoret i morgen. Kan gi tilbakemelding på smak da Selv bruker jeg hovedsakelig vaniljepulveret til smoothier o.l., da jeg synes smaken blir søt i lengden. Sjokoladen går jeg god for, den er utrolig god! fått pulveret nå eller? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Generelt har jeg hørt at de fraråder å handle vaniljeprotein, har tendens til å være spydig på smak. jeg har smakt det før (ikke det beste som fins) men det kan jo hende de har klart å få den god i motsetning til mange andre. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har ikke smakt den nye vaniljesmaken, men venter å få den på postkontoret i morgen. Kan gi tilbakemelding på smak da Selv bruker jeg hovedsakelig vaniljepulveret til smoothier o.l., da jeg synes smaken blir søt i lengden. Sjokoladen går jeg god for, den er utrolig god! fått pulveret nå eller? Hentet det i dag Har bare tatt en shake med kun melk og pulver. Var veldig søt denne, så jeg blander den litt svakt. Til daglig proteinshake ville jeg gått for jordbær eller sjokolade. Men i smoothie sammen med banan og peanøttsmør - NAM! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Forresten Freddy K (og dere andre), jeg sjekket opp x-life pulveret, og det er jo ikke SÅ billig som dere skal ha det til. Koster 699,- (les: 700 kr) for 2,5kg, dvs 200kr per kilo. Pro-90 Basic pulveret fra TN koster 899,- (les: 900 kr) for 4kg, dvs 225kr per kilo. Her snakker vi 25 lusne kroner forskjell fra et konsentrat med en mistenkelig mengde protein i bøtten mot et isolat med troverdige 90g protein per 100g i bøtten. Pro-90 basic er da et pulver bestående av 80% kasein og 20% myse, mot myoproteinets litt mer optimerte 50/50. Men her får man 1kg mer for samme pris, hvor myoproteinet koster 300,- per kg. Dette er også bare 100kr dyrere per kilo (50% dyrere) enn x-life sitt X-24 protein, og det er i høyeste grad verdt det mener jeg om man er seriøs. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja jeg så de satte opp prisen igjen på X-24 nå Det stod til 499,- for litt siden Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja synes faktisk å ha sett det jeg også.. Da er det jo veldig billig, nesten halv pris. Men som det er nå vil det lønne seg mener jeg ingrediensmessig å kjøpe Pro-90(må ikke forbindes med 90+) eller Myoprotein. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bruker det samme som Ronnie Coleman Syntha-6, med jordbær smak. utrolig god! Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja synes faktisk å ha sett det jeg også.. Da er det jo veldig billig, nesten halv pris. Men som det er nå vil det lønne seg mener jeg ingrediensmessig å kjøpe Pro-90(må ikke forbindes med 90+) eller Myoprotein. Ja hvertfall til den prisen. Jeg ser de har vanilje til 455,- da, det er jo fin pris Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg bruker selv Tech Nutritions Prozym Siden det er veldig lite fett og kalorier i det. Rent protein.. Men det koster en del Men funker fjell! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har prøvd smaksprøver på ProZyme sjokolade og jordbær, og smaksmessig er det ingen tvil om at de er blant de bedre. I dag fikk jeg ett innfall på en lokal Life butikk; de hadde 750gr pakker med ProZyme på tilbud (339,-) så jeg kjøpte en med banansmak. Anbefales! Veldig god banansmak, for de som liker det. Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har prøvd smaksprøver på ProZyme sjokolade og jordbær, og smaksmessig er det ingen tvil om at de er blant de bedre. I dag fikk jeg ett innfall på en lokal Life butikk; de hadde 750gr pakker med ProZyme på tilbud (339,-) så jeg kjøpte en med banansmak. Anbefales! Veldig god banansmak, for de som liker det. Har hatt lyst til og prøve jeg også.. men har liksom ikke hatt baller til og bestille Sjokolade er liksom en standard her i huset Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 En gang i blant må man ta noen sjanser i livet vet du Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 En gang i blant må man ta noen sjanser i livet vet du Sant så sant:D Tok en sjangse da jeg bestilte meg 6kg Med big mass med smak av jorbær Angrer ikke på det Tviler på at banan er pyton ivertfall.. blir fort lei av den samme smørja hele tiden.. Ingenting er bedre en litt variasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå