Gå til innhold

Hvilket proteinpulver bruker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket er best på smak og effekt? Det vil jeg vite!

7052387[/snapback]

Hvilken frossen pizza er best på smak, det vil jeg vite!!

 

Hva du liker er umulig for meg å si. Smak er vell det mest individuelt som er. Når det kommer til kvalitet, er det ikke så stor forskjell på like produkter. Kjøp f.eks hos Proteinfabreikken.no, TN.no eller ej-sjop.no.

Lenke til kommentar
Går man etter smak er Protein Delite som sjokolade suveren. Ingenting jeg har smakt slår den. Å jeg har prøvd det meste som er og få kjøpt i Norge.

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=611

7064108[/snapback]

Sykt dyr da. Dessuten inneholder den bare 65g protein pr. 100g pulver. Men ser bruksområdet for den hvis den er så god at man kan bruke den som en "utskeielse". Da er det jo genialt.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror det var en tidligere her som nevnte at den biologiske verdien til proteinpulver er lav i forhold til egg, men jeg har hørt mange steder at den er ganske nærme. Egg har biologisk verdi på 97, pulver på 90. På proteinfabrikken.no står det også at "Whey Tech, med en biologisk verdi på 100, er markedets beste ”all round” proteintilskudd."

 

Jeg bruker Whey Tech, men bygger ikke muskler, trener utholdenhet og utholdende styrke, så jeg tar bare en om morgenen og etter trening, siden jeg strengt talt ikke trenger så mye (tror jeg, ganske ny på dette). Bruker måltidserstatning fra pf.no 2 ganger om dagen, som er bra siden jeg også får i meg mineraler og vitaminer som jeg ellers ikke hadde hatt tid til. Blåser i smaken og klumper, så lenge det hjelper treningen.

Lenke til kommentar
Går man etter smak er Protein Delite som sjokolade suveren. Ingenting jeg har smakt slår den. Å jeg har prøvd det meste som er og få kjøpt i Norge.

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=611

7064108[/snapback]

Sykt dyr da. Dessuten inneholder den bare 65g protein pr. 100g pulver. Men ser bruksområdet for den hvis den er så god at man kan bruke den som en "utskeielse". Da er det jo genialt.

7071859[/snapback]

Sykt dyr er den jo ikke. Whey tech koster jo 216kr kiloet, så er bare 30kr ekstra pr kg.

 

Men iforhold til 90+ er stort sett alt dyrt da ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...