Casiraghi Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei godtfolk! Før jeg formaterte så lagde jeg en partisjon av C: (80GB) som heter D: (på 3,5 GB) Noe jeg trodde skulle holde i massevis D: skulle jeg bare skulle bruke til WINDOWS. Men nå får jeg stadig beskjed om at det er lite plass på disken å at noe må slettes. Hvordan øker jeg plassen? 10 GB vil vel holde? Takk Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei godtfolk! Før jeg formaterte så lagde jeg en partisjon av C: (80GB) som heter D: (på 3,5 GB) Noe jeg trodde skulle holde i massevis D: skulle jeg bare skulle bruke til WINDOWS. Men nå får jeg stadig beskjed om at det er lite plass på disken å at noe må slettes. Hvordan øker jeg plassen? 10 GB vil vel holde? Takk 6596776[/snapback] Prøv boot it next generation, bing! Gratis, hent fra www.terabyteunlimited.com/ Jeg har brukt det til å endre partisjonsstørrelser på både fat, ntfs, ex3, osv Minst like bra som partitionmagic, og det er gratis. Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 du er meg en engel takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå