Chasin Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Siden det er så mange bilbilder inne her nå for tiden tenkte jeg å prøve selv med et bilde av min egen.... Edit, resiza... Endret 1. august 2006 av Chasin Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Helt greit utsnitt. Litt mer luft fremme enn bak. Fine reflekser i bilen. Bilens linjer vises. Generelt skal lyse biler fotograferes med mørk bakgrunn. Synes bildet blir litt tamt med lys bil + bakgrunn i nesten samme farge. Edit: Hva kamera har du brukt? Endret 1. august 2006 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Takk for tilbakemelding. har brukt Canon Powershot S3 på full auto. Ble noe høy ISO. Var ute i andre ærend, men tenkte jeg skulle prøve litt... Neste gang blir det lavere ISO, manuell innstillinger og stativ.... Endret 1. august 2006 av Chasin Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Takk for tilbakemelding. har brukt Canon Powershot S3 på full auto. Ble noe høy ISO. Var ute i andre ærend, men tenkte jeg skulle prøve litt...Neste gang blir det lavere ISO, manuell innstillinger og stativ.... 6598872[/snapback] Neste gang kan du prøve å indre at skiltet blir eit like stort blikkfang. Prøv å ta fargen til bilen, og bruk den. Det kan være at det ikkje blir så lett å legge merke til det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå