Christian86 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Min mor ønsker gavkort hos enten Elkjøp,Expert eller Expert bonus (samme sak) Noen som vet om det lar seg gjøre? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ja. Det lar seg gjøre. Bare å gå innom og be om et gavekort det. God tur! Lenke til kommentar
bengh Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 men du må kjøpe kortet i den butikken hun skal handle. De færreste av disse kjedene tar Universale gavekort da den som har kortene skal ha flere % i fortjenste av salgssummen. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Latterlig om det stemmer bengh. Jobber selv på Vinmonopolet, der kan en naturligvis bruke gavekort på hvilken som helst butikk.. Lenke til kommentar
vsg Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det stemmer i alle fall ikke for Expert. Disse kan du bruke i alle landets Expert-butikker (Både Expert og Expert Bonus) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg skjønner ikke helt poenget med gavekort, hvorfor ikke bare gi kontanter? Da slipper man å begrense det til en butikk. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Fordi vis en gir penger vet en ikek hva det går til. Og NÅR det er jul så er det ikke "lov" å gi penger bare pakker Elkjøp sine gavekort gjelder på alle buttikene deres Endret 5. august 2006 av Mott Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Er jo til en viss grad enig, men hvis man legger ved et fint kort passerer det vel som en pakke? Greit å bruke gavekort hvis man er helt sikker på at mottaker kommer til å bruke pengene på noe annet. Men man kan ikke velge butikk, hva om det plutselig dukket opp et kjempegodt tilbud i den andre butikken? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det er slike "gavekort" jeg liker best. De funker overalt Lenke til kommentar
bengh Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det stemmer i alle fall ikke for Expert. Disse kan du bruke i alle landets Expert-butikker (Både Expert og Expert Bonus) 6609284[/snapback] Nettopp det jeg mente - kjeden og ikke den samme butikken i f.eks Oslo. Skal du handle i Expert så må du ha Expert gavekort. Med Unversal gavekort mente jeg kort av typen under. Fikk et sånn ifm jubileum på jobb og det går stort sett bare i glass og smykke shapper . Gikk greit da jeg fikk handlet det jeg ville på regning. https://www.presentkort.no/kontakt.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå