DementedAlbino Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har nå 15 000 til overs som jeg vil bruke på nytt tv og annlegg. Jeg aner ikke hva jeg bør satse på, så lurer på om noen her kan gi meg noen anbefalinger av annlegg og tv. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Hva synes du er viktigst, stort bilde eller stor lyd? Skal du bruke tv'en til pc/spillkonsoll også? Hvor stort er rommet dette skal stå i? Endret 1. august 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 By 8.5k - 9k blank for denne og kjøp inn dette settet i tillegg så har du omtrent det beste du kan få for 15k. Kvaliteten på sakene skulle være aldeles knall Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Vil si at lyd og bilde er ca likt prioritert. Det er viktig at det fungerer bra både til musikk og til film. Alt skal stå i stuen, ca 20 kvm, og både pc og xbox skal tilkobles. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jeg støtter jalla på anlegsbiten ivertfal , tv vet jeg heller lite om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå