Joachim_F Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hva med litt gangsteraction på Xbox 360? THQ har akkurat lansert en demo av Saint's Row. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er det i det hele tatt gitt noen hint om at en PC-versjon kan være på vei? Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er det i det hele tatt gitt noen hint om at en PC-versjon kan være på vei? 6596380[/snapback] Xbox 360 - only Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Jeg forventet og håpet på en GTA-klone, og det er akkurat det vi har fått, jeg er fornøyd. Demoen var meget underholdende. Endret 1. august 2006 av BTK Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg likte den ikke, allt for likt GTA som jeg igrunn har spillt for mye. Grafikken er nesten den samme som i GTA eneste er at det litt bedre fysikk, selv om den er litt syk... For lite nytt for min del, men det er jo bare min mening /Cyrus Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvis du syns grafikken er nesten den samme som GTA kan du umulig spille på HDTV, for dette ser sinnsykt mye bedre ut enn GTA hos meg. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 testa demoen en halvtime føre jeg dro på jobb i dag og likte den veldig godt. grafikken er ok, men jeg har bare en vanlig tv. ellers så er fysikken morsom og passer bra til spillet, bilene er tøffe og det ser veldig lovende ut. tror nok det kommer til å ha like mye åby på som de nyeste GTA spillene, men man har jo blitt lurt av demoer før det jeg liker best er lydene og da spesielt slossingen og skytingen. vil påstå at det er en del bedre enn det GTA har laga så langt. og jeg er veldig glad i GTA Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Gøy nok, men fullversjonen må bli MYE bedre, hvis jeg ser på kritikken. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 nei det gjør det ikke Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Foreløpig er det 360-eksklusivt, ja, men jeg er ganske så sikker på at det etter hvert kommer på PC og PS3 også. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Foreløpig er det 360-eksklusivt, ja, men jeg er ganske så sikker på at det etter hvert kommer på PC og PS3 også. 6790277[/snapback] Det burde det vel egentlig, siden dette spillet er helt konge. Har kost meg mye mer med dette spillet enn noen av GTA-spillene (ja, jeg har alle sammen og ja, jeg har en PS2 ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg