hitokiri Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 En 18-åring fra USA har brutt den over to år gamle verdensrekord i SMS-skriving. Les mer Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvilken mobil, er et sentralt spm. Sykt var det at forrige rekord var satt med den treige SE T68 elns, såvidt jeg husker fra amobils 2-årig nyhet. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Fann de skriver forst.. :S Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 En ting er å skrive fort. Det som slår meg er jo at endel telefoner har "litt" forsinkelse hvis neste bokstav ligger på samme tast, da må man jo ta en kort pause...Ihvertfall på min SE mobil, vet ikke hvordan det er med andre merker. Frankie Lenke til kommentar
m3 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) En ting er å skrive fort. Det som slår meg er jo at endel telefoner har "litt" forsinkelse hvis neste bokstav ligger på samme tast, da må man jo ta en kort pause...Ihvertfall på min SE mobil, vet ikke hvordan det er med andre merker. Frankie 6596887[/snapback] Du trenger ikke å vente det er bare å trykke navigasjons- tasten/joysticken til høyre (ikke mellomrom tasten) så hopper markøren videre (det er hvert fall sånn hos min Nokia - når man har valgt manuell inntasting og ikke T9 ordboka vel å merke) Endret 1. august 2006 av m3 Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 aha skjønner. Slik man kan speede skriving ja...Lærer noe nytt hver dag Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg