Rudi2k Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Datamaskinen min har blitt treg og laggete. Jeg formaterte pcen fordi jeg hadde en del virus og mye lagg osvosv, men det hjalp ikke særlig fordi pcen går faktisk like tregt. F.eks. Når jeg starter den så går den forbi Xp Loading screen, men etter den så stopper den i 30 sec for å så kjøre innloggings siden. Det tar også lang tid å åpne programmer som winamp, mediaplayer osv. Og hvis jeg spiller et fullskjermspill og trykker på windowsknappen for f.eks. å bytte sang i winamp så tar det 20-30 sec før jeg er helt ute og kan gjøre noe. Dette har aldri hendt meg før. Håper på svar. PC INFO: Hovedkort Asus P5S800-VM CPU #1 Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz, 3300 MHz (10% klokka) Minnehastighet 512 DDR RAM -PC2100 (133 MHz) nVIDIA GeForce3 Ti 200 3D kort CPU fysisk informasjon: Pakketype 775 Contact LGA Pakkestørrelse 3.75 cm x 3.75 cm Prosessteknologi 7M, 90 nm, CMOS, Cu, Low-K Inter-Layer, High-K Gate, Kjernespenning 1.3 V I/O spenning 1.3 V Typisk effektforbruk 84 W @ 3.00 GHz Maksimalt effektforbruk 101 W @ 3.00 GHz Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Har du forsøkt annen harddisk? Har du lagt inn nødvendige drivere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Rudi2k Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Formaterte på nytt nå, håper det går bedere. Har installert nødvendige drivere og installert på en annen harddisk nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå