The_Hurricane Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Var og fiska i stad faktisk. Fikk ikke en dritt:( Er så kjedelig å dra på fisketur når man ikke får noe. Man føler at man liksom kunne sitte hjemme, men allikevel er det jo bra trening da. Lenke til kommentar
dnivyo1 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fikk en sei på 14 kg.den sommeren fikk vi 26 seier som var over 5 kg. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 fikk en fisk på 8 kg i går Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nå har du sagt a.....må du vise B. gratulerer forresten. Arrgh har så lyst å fiske nå. 6683110[/snapback] Her e fangsten, tror jeg klarer å snike inn noen fisketurer neste helg så jeg håper at rekorden ikke blir stående til neste sesong Lenke til kommentar
varmit Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Litt pinlig men....Brosme på 8 kg. Har veldig lyst til å få fisk på over 10 kg,og fiker mye i ryfylkefjordene. Drømmen er jo selvfølgelig en kveite Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fjellørret på 1 kg. Ikke spesielt stort, men min største Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 i7<u Fjellørret på 1 kg. Ikke spesielt stort, men min største 6798461[/snapback] Er jo ganske stort det. Jeg vil heller ha en fjellørret på 1 kg enn en torsk på 10 kg. Men det er ganske viktig å skrive hva slags fisk man får. Hvis man får en fisk på 5 kilo kan det være sykt mye (feks. abbor) eller ganske lite (feks. torsk) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 i7<uFjellørret på 1 kg. Ikke spesielt stort, men min største 6798461[/snapback] Er jo ganske stort det. Jeg vil heller ha en fjellørret på 1 kg enn en torsk på 10 kg. Men det er ganske viktig å skrive hva slags fisk man får. Hvis man får en fisk på 5 kilo kan det være sykt mye (feks. abbor) eller ganske lite (feks. torsk) 6818660[/snapback] 5kg's torsk fra land er ikke lite akkurat. Er dog enig at eg heller vil ha 1kg's ørret enn en stor torsk. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kveite på 73 kilo er ikke i "største laget" på sportfiskeutstyr! For 2 år siden tok en svenske ei kveite på 190 kilo på stang og snøre! Det gjelder bare å trøtte ut fisken, så tar man en håkjerring på 775 kilo på stang og snøre som er verdensrekorden! Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har tatt ei kveite på 24 kilo... Man merker når et sånt dyr henger på... Tatt med kveiteva. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Største jeg har fått er en Røye på 1,3kg. Tatt fra robåt med kun en krok med mark på. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Var og fiska i stad faktisk. Fikk ikke en dritt:( Er så kjedelig å dra på fisketur når man ikke får noe. Man føler at man liksom kunne sitte hjemme, men allikevel er det jo bra trening da. 6683436[/snapback] "fikk ikke en dritt!" "kjedelig!" Det er jo ikke å få mest mulig fisk det handler om. Det er jo en opplevelse å fiske selv om man ikke får et napp! Endret 2. oktober 2006 av Elgjeger Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lyr på 11kg :o 6768808[/snapback] LYR PÅ 11 KILO??!! GRATULERER! Det ma da faen meg nesten være norgesrekord... hvis det ikke er det!! hvor og hva fikk du den på? Lenke til kommentar
BjornarF Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Mange flotte fisker, ja.... Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Laks 6,8 kilo sykt gøy i sommer fikk jeg også en sjøørret på 1,3 kilo konge sommer for meg masse fisking fikk begge to på en 8gr spinner Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) sto på eit svaberg her på vestlandet forige sommer...fikk ikkje en dritt men en tysker et par meter unna fikk lyr på ca 15 kilo...målt med mi vekt den va BIIIIG! når han skulle ta med seg heim måtte han dele den opp i to for å få plass i et par plastposar!! edit: sjekka nettopp norgesrekorda no...ca 13 kilo..mulig vekta mi va feil..kansje litt rusta...men det var også ein svært erfaren fisker der...han kunne sverge på at han aldri hadde hørt eller sett større lyr... stø rste fiske ej he fått va ikkje på stang men på line, det var ei lange som danka ut vekta mi på 16kg. beste fisken derimot var en ørret på 1.6kg ej fikk på fluestanga i et fjellvann i geiranger, nærmare bestemt i nærheita av odalsbygda(trur det va det) Endret 25. oktober 2006 av turnipkongen Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Fisket mer når jeg var liten, men har vell dratt en torsk på nesten 4kg en gang Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Gjedde på 6.5 kg Torsk på 4.5 kg Ørret på litt over 1 kg Ikke allverden å skrive hjem om Lenke til kommentar
Baatmannen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 fått en ørret på 9kg i tyrifjorden på en gjeddewobbler.. det var en HEFTIG opplvevlse tok 1 1/2 time å få opp i båten.. den var det skikkelig sprut i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå