Ragglefanten Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Lyr på 11kg :o <{POST_SNAPBACK}> LYR PÅ 11 KILO??!! GRATULERER! Det ma da faen meg nesten være norgesrekord... hvis det ikke er det!! hvor og hva fikk du den på? jeg fikk en lyr på 10,4 kilo en gang jeg tokk den på en helt blank krok :!: Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Brukte ikke hov nei, men en svær klepp. så tok jeg den bare i gjellene og dro den opp. Bruker aldri hov i sjøfiske jeg. Aldri mista en fisk på å kleppe den. <{POST_SNAPBACK}> kan jeg spørre hva det er? er det en sånn "tre-stav" med sånn jern-pigg i? er ikke så inn i fiskeverden <{POST_SNAPBACK}> http://www.solvkroken.no/ekat/prod-image/c...teleskopisk.jpg Et must til laksefiske og sjøfiske. ja Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) lyr 10,4 kilo Endret 12. oktober 2009 av thebombmaker Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Største fisken jeg har fått var 10m lang, 3m i omkrets og veide 2683kg. Den ble hengt opp til tørrfisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå