Joachim_F Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Midway har bekreftet overfor nettstedet Gamespot at vi ikke får se noe til Unreal Tournament 2007 dette året. Les mer Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jaja, big surprise det da..! Like greit for min del, skal ha ny PC når det spillet (og Crysis) kommer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hehe, endelig et spill som lever opp til navnet! Uansett, jeg er på en måte veldig, veldig glad for at det er utsatt. Spill blir for dyrt for meg i år, da jeg har tenkt å skaffe meg Gothic III, Dark Messiah of M&M og Call of Juarez. Det blir raskt 1500kr, det. Derfor er jeg glad noen spill blir utsatt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Dette var bra for tyske unger som går amok av dette.(merk:break.com) Uansett så er det bra for lommeboka mi. Ville blitt veldig dyrt med dette spillet, og ja to konsoller+ spill. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Dette var bra for tyske unger som går amok av dette.(merk:break.com) Uansett så er det bra for lommeboka mi. Ville blitt veldig dyrt med dette spillet, og ja to konsoller+ spill. 6597554[/snapback] To konsoller? Skulle ikke du ha tre? Nå ja. lol at break.com og jeg bryr meg ikke, bare ikke gærne tyske folk invaderer Midway. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Dette var bra for tyske unger som går amok av dette.(merk:break.com) Uansett så er det bra for lommeboka mi. Ville blitt veldig dyrt med dette spillet, og ja to konsoller+ spill. 6597554[/snapback] To konsoller? Skulle ikke du ha tre? Nå ja. lol at break.com og jeg bryr meg ikke, bare ikke gærne tyske folk invaderer Midway. 6597739[/snapback] Skal vente til 2007 med nummer 3, som enten blir Wii eller PS3. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Forhåpentligvis funker alt som det skal når det kommer ut da. Gleder meg til å få et spill som kan erstatte UT2k4. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Hehe, joda. UT 2007 kommer i 2007. Ikke noe galt der. Og mer lasting for UT-gutten. Han kommer nok ikke til å like det. Endret 1. august 2006 av Hawko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg