Gunfreak Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 dette har ikke skjedd med meg før. i stede for Shawshank redemption 10år jubileum saken. fikk jeg Zathura!!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Whiiii det er koselig det da vel, litt spenning i hverdagen Ta kontakt med dem da vet du... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 har gjort det, men de krever at jeg skal sende tilbake filmen før de sender rikig. det er nesten så mye slit at jeg kanskje bare beholder filmen og bestiller shawshank igjen Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Bruk heller den "ikke kommet fram i posten" -funksjonen deres. Da får du den rette filmen tilsendt uten spørsmål Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) da må jeg vente i 2 uker da Endret 1. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) har gjort det, men de krever at jeg skal sende tilbake filmen før de sender rikig. det er nesten så mye slit at jeg kanskje bare beholder filmen og bestiller shawshank igjen 6595907[/snapback] Slapp helt av. Play erstatter frakten. Det gjorde de i allefall hos meg da jeg fikk noe jeg ikke ønsket en gang (husker ikke om det var smadret cover med oppripet plate eller feil film). Det er bare å sende mail til dem, forklare saken, fortelle at det blir dyrt for deg å sende ting frem og tilbake, så skal de nok fikse det. Play sin kundeservice skal da være veldig flott. Den var i allefall det en gang i tiden. Endret 1. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå