pxK Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har en AMD fx-57 klokket til 3ghz og nå vurderer jeg å kjøpe en dualcore prossesor siden prisen nedsatt mye. så spørsmålet er: lønnes det? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nei, ikke bare er det ulønnet (med mindre du har det som jobb), du må tom. betale for prosessoren. Om du lurer på om du vil få noen hastighetsøkning er svaret at det avhenger av hva du kjøper og hva du bruker den til. Du vil neppe merke noe i spill. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nei, ikke bare er det ulønnet (med mindre du har det som jobb), du må tom. betale for prosessoren. Jeg ser humoren er på topp i dag Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei! Jeg mener at det ikke lønner seg. Husk at dobbelkjerne gir bare bedre ytelse i programvare som støtter det. Så med andre ord i all annen programvare må du kjøre dobbelkjernen på 3 GHz for å ha samme ytelse som i dag. Det vil nok ikke være noe problem å overklokke til denne frekvensen. Bytt cpu om du vet at du drar nytte av dobbelkjerne. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Takker for alle svar ser ut som jeg beholder min fx-prosessror intil videre Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Takker for alle svar ser ut som jeg beholder min fx-prosessror intil videre 6604625[/snapback] Et klokt valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå