jacoobholm Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei, jeg har nylig blitt intressert i crosskart Men dei fleste siane eg ser på selge og omtale crosskart som er lagd med konkurranse i tankene.. Jeg er mer intressert av en "hobby offroad" crosskart, og siden jeg ikke vet noe særlig om crosskarts, så tenkte jeg at noen her kanskje har en de pleier leke med i skogen? Jeg vet nemlig ikke helt hva jeg er ute etter.. Oohh, jeg lurte også på om det er mulig å veiregistrere en crosskart i norge? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 eg lurte også på om det er mulig å veiregistrere en crosskart i norge? 6595704[/snapback] Da må du huske at det skal være montert: - belte - Blinklys - fjernlys - nærlys - bremselys og masse annet fantastiske småduppeditter. Uten dette har du vertfall ingen sjangse for å få den registrert, men eg vet heller ikkje omdet er mulig å registrere en crosscart uansett om du påmonterer alt som staten krever til biler ol. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Hmm.. jeg får sende en email til noen som er i bransjen.. I sverige er det hvertfall mulig da jeg har sett brukte crosskarts som selges veiregistrerte, klar til bruk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå