Ohaio Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Dette emnet har delvis vært oppe i forumet før, men da var det spørsmål om Bergen og Østlandet. Så nå lurer jeg på om noen kan anbefale en bruktbutikk som driver med salg av vinyl i Oslo? I utgangspunktet leter jeg etter de store klassikerne fra 60 og 70 tallet, men er også interessert i alt av eldre jazz. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Rock n rolls på Youngstorget har en del hvertfall. Pleier å gå forbi der på vei til skolen.. Lenke til kommentar
Ohaio Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Flott! Skal reise litt rundt i byen i morgen. Så jeg er gjerne interessert i flere butikker, hvis de finnes. Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Big Dipper har også mange vinyler. @Faris: Butikken heter Råkk & Rolls Edit: Big Dipper ligger i Torggata 36 Endret 1. august 2006 av master air Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Rock n rolls på Youngstorget har en del hvertfall. Pleier å gå forbi der på vei til skolen.. 6595631[/snapback] Skal nevnes at de er ganske sleipe når det kommer til pris osv, finner nok bedre butikker enn dem, men jeg er desverre ikke så oppdatert på den fronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå