Gå til innhold

Spørsmål om World Epic Drops

Anbefalte innlegg

Som tittelen antyder. World Epic Drops... hvordan fungerer det? Er det bare et visst antall items som har sjangs til å droppe, eller kan det være hvem som helst av alle som eksisterer. Er det slik at dem kan droppes av hvilken som helst mob, på hvilket som helst level også?

Grunnen til at jeg spør er at jeg var i Strangelthorn Vale igår og klubba nedpå Elder Mistvale Gorillaes i forbindelse med et quest og seff litt skinning i prosessen, da plutselig det her dukker opp.

Ardent Custodian

Binds when equipped

Main Hand Mace

48 - 90 Damage Speed 2.10

(32.9 damage per second)

100 Armor

Durability 105 / 105

Requires Level 38

Equip: Increased Defense +5.

Sells for 2 Gold 15 Silver 32 Copper to vendors

Item Level 43

Ikke det at jeg hadde noe særlig bruk for det heller da, synd, men det ga meg en pen pott på AH om ikke annet. :)

Charen min var i droppende stund level 41, warrior.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De følger en level-range. Er world looten item level 50, kan den sannsynligvis droppe av fiender fra 47-52 og lignende.

6595685[/snapback]

Det er jo en imba tanking mace på din level :dribble: .

Faktisk så er den vel ganske bra til tanking frem til 60 også.

6595914[/snapback]

Så vidt jeg har forstått, bruker de fleste warriors kun sword/axes frem til endgame. Er vaffal flere warriors i gruppa mi som må lvl'e mace-skill når en eller annen über-mace dropper i BWL/TAQ ;)

Lenke til kommentar

Flott, flott. Da vet jeg det. Takker for svar. Men er det også slik at hvilken som helst epic har en sjangs, hvorenn liten den er, til å droppe fra en random mob?

Og til dere andre: Jepp. Swords/Axes her igården. Dersom den hadde vært "binds when picked up" hadde jeg nok levla opp maces selv.

Lenke til kommentar
Flott, flott. Da vet jeg det. Takker for svar. Men er det også slik at hvilken som helst epic har en sjangs, hvorenn liten den er, til å droppe fra en random mob?

Og til dere andre: Jepp. Swords/Axes her igården. Dersom den hadde vært "binds when picked up" hadde jeg nok levla opp maces selv.

6595959[/snapback]

Nei, det er dedikerte world drop epics. Du vil f.eks. aldri se Tier 1/2 set'ene droppe i det fri, ei heller alle de andre myriadene med BoP epics fra ZG/MC/BWL/AQ/NAXX. Er kun BoE som er world drop, og det er ikke så mange av dem som faktisk er _bra_ :p Men gode penger kan du tjene, hehe.

Lenke til kommentar

WoW orakelet/leksikonet mitt (les: lillebror) er på ferie så tusen takk for svar. :)

Må si jeg fikk litt hakeslepp der jeg tumla igår, ikke akkurat det jeg forventa å se i lootet på en Mistvale Gorilla.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg spør er at jeg var i Strangelthorn Vale igår og klubba nedpå Elder Mistvale Gorillaes i forbindelse med et quest og seff litt skinning i prosessen, da plutselig det her dukker opp.

Ardent Custodian

Binds when equipped

Main Hand Mace

48 - 90 Damage Speed 2.10

(32.9 damage per second)

100 Armor

Durability 105 / 105

ikke annet.  :)Requires Level 38

Equip: Increased Defense +5.

Sells for 2 Gold 15 Silver 32 Copper to vendors

Item Level 43

6595552[/snapback]

Hmm en venn av meg loota Staff of Jordan også fra Elder Mistvale Gorillas, og jeg har også hørt at de har større kjangs for å droppe epix enn andre mobs i STV og på den levelen. Det høres jo greit ut da, hvis man tenker på gode gamle jungel filmer så kommer alltid menneskene inn i en ape hule hvor de har stjålet verdifulle skatter i tusener av år. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...