m3 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Mobil med 1000 timers standby Artikkelen kan leses her Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Syns det er på tide at vi snart kan få supertelefoner fra Asia i Norge også Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Syns det er på tide at vi snart kan få supertelefoner fra Asia i Norge også 6595785[/snapback] Hva som dessverre ikke er mulig, er å få kjøpt godbiten. Apparatet er kun til salgs i Kina. vet ikke om det var ironisk det du sa men.. er vel lite vits å diskutere noe man ikke kan få tak i:( Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Huh? Jeg sa bare det var på tide. Altså at jeg synes det BØR skje. Jeg sa ikke at det faktisk skjer. Lenke til kommentar
robot Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Fin telefon. jeg har altid sett langt etter sånne telefoner som selges i asia/kina. Men så er det så veldig dumt at de ikke kommer til norge. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Telefonen var STYGG, men det er jo positivt at man kommer med stadig nye teknologier som forbedrer mobiltelefonene. Ikke at dette alltid er et mål for produsentene. De vil jo tjene penger, og lager jo mange mobiler som omtrent er dømt til å ikke kunne virke mer enn et par år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå