pregra Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har bestilt denne surroundpakken (eneste jeg hadde råd til ), og er ganske grønn når det gjelder dette med forsterkere og slikt. Lurer derfor på hvilken forsterker jeg bør kjøpe... Noen tips? Ser helst at denne også kommer fra komplett.no Svar mottas med stor takk Mvh moun Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvor stort budsjett har du da? Lenke til kommentar
pregra Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Hvor stort budsjett har du da? 6596654[/snapback] Max 5000, men vil prøve å gjøre det så billig som mulig... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Pioneer VSX-916 er en fin liten reciver. Denne brukte Naden er også bra. Den har DVD-spiller også som du ser. Endret 1. august 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Godt råd: "IKKE se på antall watt, siden produsentene måler denne forskjellig." Jeg ville gått for en billig fra hifiklubben ellerno, kanskje rundt 2-3000kr. Eller enda bedre, se på bruktmarkeder etter brukte merke-recievere. (forsterker = forsterker antall watt, brukes etter receiver? receiver = tar imot lyd fra kilder, omkoder og sender til høyttalere, inkl radio da...) Denon og nad er gode og billige merker Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 ville lagt inn ett bud på den NADen Morten K foreslo Lenke til kommentar
pregra Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Takk for svar folkens, setter pris på det! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320529 Heilt grei reciever, som absolutt låter bra til prisen og driver det meste heilt greit. Den er i alle fall meir enn nok til oppsettet du har kjøpt deg. Lenke til kommentar
pregra Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Takker og bukker, Satrucci_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå