Straffa Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Da har jeg fått meg en DS Lite jeg skal ha med meg på ferien Kjøpte også New Super Mario som er hovedgrunnen til at jeg kjøpte en DS Lite. Det er fortsatt noen timer til flyet går så er det noen andre spill som er drit bra? Svar fort Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Mario Kart skal vere skikkelig bra ser eg! Og Nintendogs Endret 1. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Mario Kart skal vere skikkelig bra ser eg! Og Nintendogs 6595156[/snapback] Hvis du liker humor og en god historie - kjøp Phoenix Wright: Ace Attorney og Another Code: Two Memories. Hvis du liker utforskning og action - kjøp Metroid Prime: Hunters og Castlevania: Dawn of Sorrow. Hvis du liker sport - kjøp Tony Hawk's American Sk8land og Nintendo Touch Golf. Ellers bør du vurdere Super Mario 64 DS, Mario & Luigi: Partners in Time, Kirby: Power Paintbrush, Meteos og Advance Wars: Dual Strike. Våre DS-omtaler: http://gamer.no/search.php?stringQuery=&fi...ilterSiteLast=2 Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Om du liker strategi vil jeg veldig anbefale Advance Wars Dual Strike. Herlig strategispill. Ellers vil jeg anbefale Super Mario 64 DS og Metroid Prime Hunters. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Om du liker strategi vil jeg veldig anbefale Advance Wars Dual Strike. Herlig strategispill. Ellers vil jeg anbefale Super Mario 64 DS og Metroid Prime Hunters. 6595228[/snapback] Er Super Mario 64 DS samme som New Super Mario? Altså samme spilletype Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har handlet en svart en til min sønn på 5.....og meg. Kongekonsoll. Skal sjekke ut spillene Kent W nevner. NSMB er selvfølgelig innkjøpt sammen med Mario Kart. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Om du liker strategi vil jeg veldig anbefale Advance Wars Dual Strike. Herlig strategispill. Ellers vil jeg anbefale Super Mario 64 DS og Metroid Prime Hunters. 6595228[/snapback] Er Super Mario 64 DS samme som New Super Mario? Altså samme spilletype 6595254[/snapback] Har testet det og det er mye det samme, men det er jo ikke i 2D. Veldig gøy er det ihvertfall. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Hva gjør at mario kart er så bra? Er det bra nok kun for singelplayer også? Svar fort. Må snart gå Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Jeg får bare raske med meg noe når jeg går. Takk for svar Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Om du liker strategi vil jeg veldig anbefale Advance Wars Dual Strike. Herlig strategispill. Ellers vil jeg anbefale Super Mario 64 DS og Metroid Prime Hunters. 6595228[/snapback] Er Super Mario 64 DS samme som New Super Mario? Altså samme spilletype 6595254[/snapback] Super Mario 64 DS er en ny versjon av det gamle Super Mario 64 til Nintendo 64. Dette er da et 3D platform spill og ligner tildels på de kjente 2D paltformerne. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 OK. Det blir nok Tetris denne gangen Må ha et pusle spill Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Da anbefaler jeg Meteos om du får tak i det før du stikker da... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Meteos så klart!! Metoroid Prime på DS er også noe du brude ta en titt på . Gratulerer med DS og en god tur. Edit: leif Stonemeister, det der var det jeg kaller spam. Endret 1. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Mereos så klart!! 6597500[/snapback] Hahaha... ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå