Joachim_F Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Etter å ha tatt Japan med storm, kommer endelig Yakuza til de vestlige markedene. Vi har tittet på spillet. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det der så virkelig bra ut. Hvis de fokuserer så mye på slåssing kan dette bli bra. Jeg mener at dette er svært lovende. Sikkert moro å drikke seg full på risbrennevin . Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det der så virkelig bra ut. Hvis de fokuserer så mye på slåssing kan dette bli bra. Jeg mener at dette er svært lovende. Sikkert moro å drikke seg full på risbrennevin . 6595041[/snapback] You do not have honour until you call it Saké! Spillet ser greit ut det, men jeg kjøper det ikke (ingen PS2). Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har ikke mye tro på slike spill på PS2. Maskinen er altfor svak til slike spill og tipper vi får en rimelig blurrete og forvirrende opplevelse. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 ser da fint ut det. men har lite peng og andre spill som står forran dette Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har ikke mye tro på slike spill på PS2. Maskinen er altfor svak til slike spill og tipper vi får en rimelig blurrete og forvirrende opplevelse. 6595381[/snapback] Dette vil jeg kalle en forhastet beslutning. Vi har jo gang på gang sett hvor grafisk imponerende ps2 faktisk kan være. Mener attpåtil å huske at GTA: San Andreas kjørte tilfredstillende? Dette spillet blir mest sannsynlig det neste i samlinga mi Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 PS2 er bra den men til slike spill fungerer det ikke. Synes GTA på PS2 er helt forferdelig. Blir faktisk svimmel av å spille det. Er blurrat og teksturene blinker omtrent. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 GTA og Shenmue er mine favorittserier, så dette er nok det spillet jeg ser mest fram til nå. Forøvrig enig i at PS2 er vel svak til denne typen spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg