Spartan Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvis du har trådløst nettverk- eller planer om å skaffe deg det så vil jeg anbefale en såkalt 'shared storage' løsning; en ekstren harddisk med ethernet plug på, kobles rett i routerene, jeg kan ikke presisere nok hvor genialt dette er:-) 6621711[/snapback] Litt off topic kanskje Lenke til kommentar
coban Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvis du har trådløst nettverk- eller planer om å skaffe deg det så vil jeg anbefale en såkalt 'shared storage' løsning; en ekstren harddisk med ethernet plug på, kobles rett i routerene, jeg kan ikke presisere nok hvor genialt dette er:-) 6621711[/snapback] Litt off topic kanskje 6621750[/snapback] Jaa, du har vel rett i det- men dog fortsatt like genialt:-) Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvis du har trådløst nettverk- eller planer om å skaffe deg det så vil jeg anbefale en såkalt 'shared storage' løsning; en ekstren harddisk med ethernet plug på, kobles rett i routerene, jeg kan ikke presisere nok hvor genialt dette er:-) 6621711[/snapback] Litt off topic kanskje 6621750[/snapback] Det er ikke særlig ytelse på nettverks disker sammenlignet med USB disker. Anbefaler heller å koble direkte inn på PC-en. Det er en kabel ekstra, men duger det. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Unødvendig å lage ny tråd så jeg bumper denne istedet. Var på Lefdal idag og fant den Toshibaen, skjermen var ganske skuffende. Den vakke sånn glossy som jeg trodde den skulle være og lyskvaliteten var dårlig i følge han ene som jobba der. Har du kjøpt Toshibaen trådstarter? Hvordan er skjermen og resten av PC'en? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå