Gå til innhold

Billig Toshiba fra Lefdal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes dere om denne laptopen fra Lefdal?

Toshiba

Grei pc for en billig penge?

Skal kun brukes til internet og enkle oppgaver.

Veldig stramt budsjett.....

6594914[/snapback]

14" bærbar PC med Intel Celeron M prosessor 360(1.4 GHz), 512 MB RAM minne og 40 GB harddisk. Trådløs tilkobling (WiFi 802.11g) og DVD brenner.

Denne maskinen er et røverkjøp spør du meg.

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg lyst på den pc'en. Men etter å ha undersøkt så har jeg funnet at det er veldig dårlig batteri tid på den, 2-3 timer bare.

6618605[/snapback]

Hehe, man kan aldri få både og. Er mulig å skaffe 8 cellers batteri til denne, da vil du kunne få ganske mye mer.

Lenke til kommentar

Tror nok jeg selv skal gå for Toshibaen. Grunnet Widescreen skjermen og innebygd trådløst nettverk. Skjermkortet var en del bedre enn de andre og, har jeg rett? Harddisken ville jeg ha hatt litt større men jeg har planer om å investrere i en ekstern så det går nok fint :)

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg lyst på den pc'en. Men etter å ha undersøkt så har jeg funnet at det er veldig dårlig batteri tid på den, 2-3 timer bare.

6618605[/snapback]

De aller, aller, aller fleste bærbare pcer i dag selges med batterier som gir max 2 timer brukstid. Dette fordi mesteparten av kundene stort sett kommer til å ha den koblet til strømnettet og ikke har behov for mer. Heftige batterier er nemlig veldig dyrt, og ville derfor presset prisene til værs. Sist gang jeg sjekket foretrakk folk flest å slippe å betale for ting de ikke trenger. Fete batterier får man som tilleggsutstyr. ;)

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Tror nok jeg selv skal gå for Toshibaen. Grunnet Widescreen skjermen og innebygd trådløst nettverk. Skjermkortet var en del bedre enn de andre og, har jeg rett? Harddisken ville jeg ha hatt litt større men jeg har planer om å investrere i en ekstern så det går nok fint :)

6619636[/snapback]

Hvis du har trådløst nettverk- eller planer om å skaffe deg det så vil jeg anbefale en såkalt 'shared storage' løsning; en ekstren harddisk med ethernet plug på, kobles rett i routerene, jeg kan ikke presisere nok hvor genialt dette er:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...