abene Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Google-verktøylinjen har eksistert i betaversjon ganske lenge - nå er den endelige versjonen lansert. Les mer Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Aldri skjønt poenget med verktøylinjer. Spesielt irriterende å komme på maskiner som flere bruker, da er det 17 verktøylinjer og ymse andre hjelpsomme ting ... ..men sikkert gøy for de som faktisk bruker det... Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Aldri skjønt poenget med verktøylinjer. Spesielt irriterende å komme på maskiner som flere bruker, da er det 17 verktøylinjer og ymse andre hjelpsomme ting ... ..men sikkert gøy for de som faktisk bruker det... 6594997[/snapback] Google sin er faktisk nyttig vært i IE, for de som bruker den, da den har poppupkiller og stavekontroll, og du får et lite felt du kan søke direkte i google med. Men er enig i utgangspunktet, da de fleste verktøylinjer bare er spyware og crap. Lenke til kommentar
Tullmann Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Google Toolbar er bra den, men desverre virker den ikke i opera Lurer på når Gmail er ferdig jeg, og hvor mange som registrerer seg der hver dag når den er ute av beta Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Aldri skjønt poenget med verktøylinjer. Spesielt irriterende å komme på maskiner som flere bruker, da er det 17 verktøylinjer og ymse andre hjelpsomme ting ... ..men sikkert gøy for de som faktisk bruker det... 6594997[/snapback] Støtter siste taler... Alt med "bar" i navnet er for meg ensbetydende med spyware/trojanere/virus. Ingenting av "funksjonaliteten" de "tilbyr" er noe man ikke får til ved å bruke en browser på vanlig måte..dvs. "manuelt.. Endret 1. august 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Enig med alt som sies om verktøylinjer, men Googles verktøylinje er unntaket som bekrefter regelen. Svært nyttig. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Enig med alt som sies om verktøylinjer, men Googles verktøylinje er unntaket som bekrefter regelen. Svært nyttig. 6595799[/snapback] Kva gjer denne toolbaren «svært nyttig», når alt anna tydlegvis ikkje er det. Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kva gjer denne toolbaren «svært nyttig», når alt anna tydlegvis ikkje er det. F.eks. at du har verdens største (og mest sannsynlig beste) søkemotor fra enhver side du har åpen. Eller muligheten for å gjøre et internt søk på nettstedet du befinner deg på, for å nevne to av mange muligheter... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Man kan også se pagerank på den siden man er inne på Nyttig hvis man har egen webside bl.a. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kva gjer denne toolbaren «svært nyttig», når alt anna tydlegvis ikkje er det. F.eks. at du har verdens største (og mest sannsynlig beste) søkemotor fra enhver side du har åpen. Eller muligheten for å gjøre et internt søk på nettstedet du befinner deg på, for å nevne to av mange muligheter... 6597174[/snapback] Eg ser ikkje på dei det ein stor fordel. Alle, eller i alle fall nesten alle, toolbars har støtte for ein eller fleire søkemotorar. Sjølv om det ikkje er Google, så er sikkert søkemotoren god nok. Skal du søke på nettsida kan du alltids trykke CTRL+F. Eg ser derfor ikkje på dei to tinga du nemner som ein veldig god grunn for å velgje denne toolbaren framfor nokon annan. KriFos: Det er sikkert ein nyttig ting for nokon, men eg trur ikkje at det er denne funksjonen som vil avgjere kva for ein toolbar ein vel. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Eg ser ikkje på dei det ein stor fordel. Alle, eller i alle fall nesten alle, toolbars har støtte for ein eller fleire søkemotorar. Sjølv om det ikkje er Google, så er sikkert søkemotoren god nok.6597879[/snapback] For ikkje å snakke om at Opera, Firefox og IE7 alle har dette innebygd utan ekstra verktøylinjer. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Google Toolbar er bra den, men desverre virker den ikke i opera Opera trenger da virkelig ikke google toolbar :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå