Simen1 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvor får man kjøpt billige og bra trillekofferter i Trondheim? Trenger en innen fredag. Si i fra om dere vet om noen bra kjøp Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvilken størrelse er det du tenker på? Nå vet jeg ikke hva du syns er billig for en trillekoffert, men jeg foreslår at du drar til Morris eller en annen stor veske/koffert butikk og ser om du finner noe som faller i smak. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 På alle veskebutikker har de slikt. Om de ikke har på Trondheim Torg så har de det nok på City Syd. Jeg vet hvertfall at før var det en veskebutikk inne på Trondheim Torg hvor de solgte trillekofferter Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kjøpte på Coop Obs. Billige og ok kvalitet... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Tror jeg stikker innom obs og kikker siden jeg bor rett ved. Håper de har noe passe ok til 2-3 hundrelapper Men si gjerne i fra om dere vet om noen andre plasser også. Jeg gikk forbi en av veskebutikkene i sentrum i går og der var det alt for dyrt: 6-700kr. Tenkte derfor jeg skulle høre med dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå