huldal Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Hvor kan jeg kjøpe duplo/lego på nettet.... utrulig nok så kan jeg ikke handle på www.lego.no, men det kan svensker,finner og dansker?? merkelig.... Nå prøver jeg å finne en plass jeg kan handle dette..... har funnet eurotoys.dk men det er utsolgt for det som er noe å ha... Håper noen tar seg bryet med å hjelpe meg.... Endret 1. august 2006 av huldal Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 tror det finnes en moddis her inne som driver litt med lego-bygging. (han bygde et kabinet i lego bla.) Lurer på om det var Kennethdammyr. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Var det ikke ueland da? Mener det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Var det ikke ueland da? Mener det. 6595093[/snapback] Jo, når du sier det, så tror jeg heller det er Ueland. Brikkene falt på plass til slutt 1 Lenke til kommentar
huldal Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 ...dytt... 3 svar men ingen var til hjelp Hjelp....trenger duplo Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 http://www.bricklink.com/ Lenke til kommentar
huldal Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 ...dytt... Denne linken var full av rot.... fant ikke fram til noen bra nettbutikker.... Noen flere som vet om en bra nettbutikk for duplo/lego Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Brickink.com er et skikkelig sted mange flere tusen forskjellige private butikker. Det er det eneste alternaltivet jeg har funnet hvor jeg har mulighet til å få kjøpt inn de 3000 brikkene jeg trenger, spesielt siden lego.com ikke vil sende til Norge http://www.bricklink.com/storeList.asp - Hvis du ikke ser listen over butikker. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Brickink.com er et skikkelig sted mange flere tusen forskjellige private butikker. Det er det eneste alternaltivet jeg har funnet hvor jeg har mulighet til å få kjøpt inn de 3000 brikkene jeg trenger, spesielt siden lego.com ikke vil sende til Norge http://www.bricklink.com/storeList.asp - Hvis du ikke ser listen over butikker. 6601563[/snapback] Vet du hvorfor de ikke vil selge til norge ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ikke i farten nei, men jeg har sendt de en e-post for å få svar på akkurat det. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Håper du poster svaret her venter i spenning Lenke til kommentar
huldal Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Nå har jeg vært på Ringo, Yes og noen andre lekebutikker.... Duplo er faktisk dobbelt så dyrt på desse butikken i forhold til www.lego.no (lego.com). Er det noen som vet om en nettbutikk i utlandet som selger duplo; og som sender til norge? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) du kan jo prøve å søke på ebay.co.uk eller ebay.com Endret 3. august 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
huldal Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Vet ikke om jeg har formulert meg helt rett.... jeg vil ha en nettbutikk der jeg kan kjøpe nye ting.....vil ikke kjøpe brukt. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vet ikke om jeg har formulert meg helt rett.... jeg vil ha en nettbutikk der jeg kan kjøpe nye ting.....vil ikke kjøpe brukt. 6609334[/snapback] det er mange som selger nye varer på ebay, såvidt jeg vet. men jeg aner ikke om du vil finne det du leter etter der, det var bare en idé fra min side. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Alle forslag mottas med takk.... Det må jo finnes en eller annen nettbutikk i den store verden som sender til norge..... Lenke til kommentar
huldal Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Dytt..... Prøver og ser om noen kan hjelpe... Må finne en nettbutikk som sender duplo/lego til norge.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kan desverre ikke hjelpe deg, men foreslår at du leser retningslinjene. Se spesielt avsnittet ang. bumping. Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kan desverre ikke hjelpe deg, men foreslår at du leser retningslinjene. Se spesielt avsnittet ang. bumping. Har gamle lego esker som er uåpnet, har lagt ut noe på forumet her, så hvis du er fremdeles interessert! Lenke til kommentar
hlima Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvor kan jeg kjøpe duplo/lego på nettet.... utrulig nok så kan jeg ikke handle på www.lego.no, men det kan svensker,finner og dansker?? merkelig.... Nå prøver jeg å finne en plass jeg kan handle dette..... har funnet eurotoys.dk men det er utsolgt for det som er noe å ha... Håper noen tar seg bryet med å hjelpe meg.... Hei, jeg søkte på lego på nett på google og da fant jeg bl.a. denne butikken: http://www.familiebutikken.no/index.php?cPath=109_127 Her selger de både lego og duplo, men såklart ikke så godt utvalg som på lego.com. Prisene er heller ikke så verst, noen av tingene koster faktisk mindre enn på den danske lego nettsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå