Dannylook Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg er en som er interesert i data, men jeg er ikke nerd. Hadde vært morsomt å utdype kunnskapene mine innen data etc. Har dere noen tips, hva er det grunnleggende? Lenke til kommentar
................... Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 les alt det Simen1 skriver. Send han gjerne pm og add han på msn messenger Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei Offtopic: Først vil jeg bare påpeke at du er ikke nerd selv om du bruker litt tid på data. Og du bør få deg en annen emnetittel, ellers blir tråden din raskt stengt. Ontopic: Her finner du kansje noe av intresse Mvh. "Nerden" Sjurd Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 les alt det Simen1 skriver. Send han gjerne pm og add han på msn messenger 6594545[/snapback] Hahaha Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 1F U C4N R34D 7H15, U R34LLY N33D 70 G37 L41D Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nerd = Spesialist. Slutt å kall folk nerd siden dere ikke vet hvem dere er. IKKE KØDD MED NERDER. Ta den dere! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 jeg har finni ut at det beste er å være skapnerd. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) kjøp LINUX bibelen. ta den under armen når du går på bussen. du trenger ikke tenke på klesstil eller briller. holder i massevis. du kan jo late som mobilen ringe, og vrøvle høyt om programmering. så kan du på mystisk vis ane avdankede helgoholikere og arbeidsnarkomane myse med sine ører din vei. sett deg gjerne foran ei ung flott jente, tror det er inn i MAG eller noe sånnt magazin for jenter å forelske seg i nerder, nemlig fordi; nerder får jobb etc. Er snille etc. så du kan bli overfallt. så sitt gjerne å stirr med nerde smilet, i dette tilfelle bør du ta på briller. husk å vis tennene. Endret 1. august 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hadde ikke gått inn for å bli en nerd best å prøve å ikke bli en Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 les alt det Simen1 skriver. Send han gjerne pm og add han på msn messenger 6594545[/snapback] enda ett gullkorn fra mr Dahle. Nesten like bra som historiene om damene hans.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 les alt det Simen1 skriver. Send han gjerne pm og add han på msn messenger 6594545[/snapback] enda ett gullkorn fra mr Dahle. Nesten like bra som historiene om damene hans.. 6596225[/snapback] OD har slått seg til ro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå