Vallhall Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Til alle dere som klager over grafikken, hvilken TV bruker dere?, har selv en "42" plasma (panasonic TH PV500) og synes grafikken er glimrende Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Eg syns også grafikken er flott,men fps-drops i hytt og pine ødelegger nye av intrykket. Dette satser vi på er eliminert for det meste ved retail. Spillte demoen igjen her ein dag, og koste meg faktisk meir denne gangen. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvor fant du AKen? Fikk (stjal) shotgun i går... Utrolig artig å slå ned folk med den ihvertfall! 6606167[/snapback] bak demo wall... sok paa google etter "ak47 in saints row demo" da finner du filmer om hvordan du kommer igjennom veggen og finner ak47 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 FPSen saug! fikser dem ikkje dette til spillet er ute så kjlper ikkje eg det! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Så synd om du ikke gjør det da. For deg. Dessuten har utviklerne allerede sagt at det er noe som blir fikset i fullversjonen, de gidder ikke bruke masse tid og ressurser på en demo når de er ivrige på å få ut retail. Endret 8. august 2006 av BTK Lenke til kommentar
nacho Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Mener å ha lest en plass at den demoen er 4-5 måneder gammel? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ja er mulig det da. får håpe det! Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Hvor fant du AKen? Fikk (stjal) shotgun i går... Utrolig artig å slå ned folk med den ihvertfall! 6606167[/snapback] bak demo wall... sok paa google etter "ak47 in saints row demo" da finner du filmer om hvordan du kommer igjennom veggen og finner ak47 6630058[/snapback] Fant det ut nå ja... Endret 8. august 2006 av superted81 Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Så synd om du ikke gjør det da. For deg. Dessuten har utviklerne allerede sagt at det er noe som blir fikset i fullversjonen, de gidder ikke bruke masse tid og ressurser på en demo når de er ivrige på å få ut retail. 6632297[/snapback] Vel, for å gi et bra inntrykk (noe en demo er til) burde de ha fiksa den lave fps'en. Har sett mye penere grafikk på 360 som flyter glatt. Men som du sier så håper jeg jo at retailen er bedre, noe jeg tror den helt sikkert er. Men det er ikke alle som skjønner dette og sier da: "Nei, for noe dritt! Dette lagget. Dette skal jeg ikke ha meg!" Hadde de gjort fps'en på demoen bedre tror jeg de hadde fått flere kunder når retail kommer. EDIT: Men spillet i seg selv var utrolig underholdende. Jeg storkoset meg da jeg spilte, mye bedre enn GTA. Spillet skal kjøpes inn Endret 8. august 2006 av pumpehagle Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Eg er også for litt meir roptimaliserte demoer enn det SR presterte. Men som sagt så er jo alt opp til utvikler og kor mye de ville konsentrere seg om ein demo enn det faktiske resultatet. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Første gangen jeg prøvde demoen ble jeg vannvittig skuffet, men tvang meg selv til å fortsette å prøve det ut. Etter å fått tak i pipebombs så åpnet en ny verden seg:) Stopper biler i veikryss(5-6biler) for så å kaste et par bombs under bilene Vi snakker sinnsvake eksplosjoner og flyvende folk Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Første gangen jeg prøvde demoen ble jeg vannvittig skuffet, men tvang meg selv til å fortsette å prøve det ut. Etter å fått tak i pipebombs så åpnet en ny verden seg:) Stopper biler i veikryss(5-6biler) for så å kaste et par bombs under bilene Vi snakker sinnsvake eksplosjoner og flyvende folk 6633103[/snapback] Ja var ganske morro det Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Som nevnt er denne demoen nesten et halvt år gammel, og jeg tror den kun ble gitt ut nå for å skape litt mer blust rundt utgivelsen... En demo er som kjent kun en liten demonstrasjon av hva vi kan vente oss i retail-utgaven... Så jeg tror det er begrenset hvor mye tid utviklerne gidder å bruke på det... Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Som nevnt er denne demoen nesten et halvt år gammel, og jeg tror den kun ble gitt ut nå for å skape litt mer blust rundt utgivelsen... En demo er som kjent kun en liten demonstrasjon av hva vi kan vente oss i retail-utgaven... Så jeg tror det er begrenset hvor mye tid utviklerne gidder å bruke på det... 6633559[/snapback] Hvis jeg kan vente meg fps drops, så.... EDIT: Nei nå er jeg bare negativ, er på jobb se Endret 8. august 2006 av pumpehagle Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 jeg tok meg selv i og spille demoen her en dag i 3timer.. Jeg synes det er ganske gøy. Skjer alltid noe nytt hver gang jeg spiller det. Kan ikke vente til det blir slippet ut! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Tror jeg har kastet pipe bombs og startet opprør i over 5 timer nå. Det er jo noe spesielt med alt i hop. Kjempe-artig gameplay - mye takket være Havok. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 går det an å få mer enn 3 stjerner?! Politiet kommer jo kun 1 og 1 bil om gangen! Vil ha minst 3 biler komme samt så de kan få smake på pipe bombs:D Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Testet i går, gikk bare 3, i demoen ihvertfall... Prøv å få en gjeng OG polisen etter deg da vett, da blir det forvirring! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) med din egen gjeng bak deg. Da blir det kaos på gata. Det er gjengkrig det hehe Endret 11. august 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå