Gå til innhold

Saint Row demo ute på marketplace (X360)

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det i heile tatt er mulig å slippe ut ein demo som dette er for meg ufårståelig. FPS var jo totalt ubrukelig. De kan da i det minste optiamalisere litt. Eller er dette ein spøk? :dontgetit:

Dette gadd eg ikkje spille lenge akkurat no. Eg såg ein viss underholdningsverdi inni der, men så likte eg ikkje GTA3 heller. Så det spørs jo om dette er vedrt å bruke penger på.

Elendig demo ihvertfall.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skal folk som lager GTA-kloner alltid ha søppelhåndtering på bilene sine? Utrolig hvordan et spill som dreier seg mye om biler og styr slipper unna med så skroten bilhåndtering. Fysikkmotoren ellers var også heller laber, og bilen fint klarte å leve sitt eget liv i stedet for å følge fysikkens lover. Og hvorfor i alle dager bruker man ikke knappene under foran til å gasse og bremse som alle bilspill?

Et godt triks for å slippe unna politiet: rygg. Eller kjør rundt i ring. Bare hold knappen inne og kjør rundt i ring, og politiet prøver stadig vekk å stoppe deg, men klarer det aldri. Hver gang jeg rygget slang bare politibilene seg på hjul, og kjørte pent og pyntelig etter meg. Deretter satte jeg meg fast oppe på et gjerde, hvor to politibiler pent stoppet ved siden av, så på meg, og deretter sørget for at fysikkmotoren (pga folka som løp ut av bilene og mot meg) dyttet meg ned på bakken igjen, uten at noen politimenn klarte å følge etter.

Ellers virker ting veldig sjelløst i uttrykket sitt, og klarer iallfall ikke å involvere undertegnede. Driver: Parallel Lines på Xbox var morsommere, og det er ikke akkurat et storspill. Jeg kan også bekrefte at det lagget ekkelt i tide og utide.

Alt er imidlertid ikke tapt, og spillet hadde enkelte fine detaljer. Lyden (som allerede nevnt) imponerte meg også, og det å se en person fly gjennom frontruta i det man fronter en bil i motgående kjørefelt var overraskende. Men sjelen, den er fullstendig fraværende.

Nei, det skal skje ganske store endringer her før jeg legger penga på disken og går til innkjøp.

Endret av fiskfisk
Lenke til kommentar

Kort demo men ante mye historie her og det ser fint ut. Grafikken var ikke noe og skryte av men gikk fint å spille. Dette spillet går nok i samlingen min om det blir en fin historie. Og det skal jo bli 4 player multi så dette virker gøy.

Lenke til kommentar

Tja, synes demoen var bra jeg. Fysikkmotoren er veldig bra synes jeg, mulig bilene ikke oppfører seg som i virkeligheten, men nære nok for hva jeg gidder å bry meg om. Men fysikken ved eksplosjoner osv (f.eks. følelsen av tyngde når man kræsjer, som gta mangler) synes jeg var knall.

Frameraten er for dårlig, men ikke SÅ dårlig. Det er stort sett glatt når man kjører rundt. Cut-scenes lagger hos meg, og hvis man sprenger noe så blir det også litt hakkete - men ellers "greit nok" (forresten langt bedre enn i originale GTA3 til ps2, som hakket som et uvær).

Ellers tror jeg det har veldig mye å si om man klarer gangster-stilen eller ikke. Gjør man ikke det så er nok ikke dette spillet man bør gå for.

Fikser de frameraten så tror jeg dette blir en bestselger (noe jeg vel egentlig tror det blir uansett) :)

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Hva er egentlig FPS? Og hvorfor var den dårlig?

Synes det var en bra demo, og ser absolutt potensiale, riktignok med noen feil og mangler. Som nevnt tidligere i denne tråden skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan styre med knappene bak, som i alle andre bilspill...?? Da hadde du også kunne styrt farten bedre.

Kjørte relativt fort inn i sperreveggen og ble kasta tilbake (noe ale Motorcross Madness til PC, for de som kjenner til det), landa i et smug, bilen gikk i lufta og jeg ble stående i smuget hvor det faktisk ikke var noen utgang. Hadde ikke bilen stått i flammer kunne jeg heller ikke tatt livet av meg selv, og måtte ha starta på nytt...

Så forøvrig også den bilen som står med fronten nede i asfalten og rister, som vist på yourtube... Spesielt...

Ellers er det svært underholdende å kjøre fort mot bensinstasjonen, hoppe ut av bilen noen meter unna og se hele d..... gå i lufta :D

Lenke til kommentar

Jeg ser frem til å prøve dette selv. Å se hvordan det er. For mange lovpriser det og enda flere har heller krasse kommentarer angående det.

Fysikken er jo Havok engin. Så den er nok bra. Biler er jo ikke så veldig "realistisk" i GTA serien heller. Ganske stress faktisk, men det er vel som smaken og baken.

Uansett så tar spill tid til å bli vant til. Nå kan det jo være at det blir mulighet for custom controles i sluttversjonen og meget mulig litt optimalisering. Siden denne demoen sikkert har vert ferdig en god stund og de nå holder på å finpusser det.

Multiplayer blir sikkert dritfett og gleder meg til det. (viss det er verdt og kjøpe. Håper jeg får 360en idag så jeg kan få sjekket dette spillet ut)

PS

FPS=Frames per secound

*eller "first person shooter" viss det er snakk om spillsjanger

Lenke til kommentar
AK'n var gøy :D venta til jeg hadde 500 skudd, og lot de fly mot alt og alle :mad: Leter fortsatt etter pipe bombs

6597123[/snapback]

hvor fant du den? friendly fire butikken?!

6600644[/snapback]

bare sjekk kartet, finn et icon som heter "shops" så finner du den lettere

ta deg også en tur innom plastikk kirurg og skift kropp :w00t:

Lenke til kommentar

Hadde ikke store forhåpninger i forkant av denne demoen.

Jeg holdt på å miste pusten når jeg så framesdroppen på enkelte plasser.

Husker spesielt en plass inne i kirken hvor jeg kan banne på at FPS var på 10-15frames.

Når det er sagt, tvang meg selv til å spille litt videre og må si at demoen kom seg litt etterhvert. Pipeboms'ene er jo skikkelig morro å kaste rundt seg :thumbup:

Reagerte også på kontrolleren? Hvem sin "geniale" ide' var det å putte gassen på x tasten? Snakk om strikk-kjøring...

Gassen/brems skal etter min mening være under til høyre og venstre...Brekket kan være x osv... :nei:

edit: ser på forumet til xboxyde at vsync er slått av i demoen på marketplace...

Kan noen for hel..... se å slå den på :D

Endret av Daisy Chain
Lenke til kommentar

FPS=Frames per secound

*eller "first person shooter" viss det er snakk om spillsjanger

6600382[/snapback]

Men var den dårlig? Mulig mitt utrente øye ikke er kvalifisert nok, men det var ihvertfall ikke noe jeg la merke til...

6601422[/snapback]

demoen har v-sync problemer og litt lav FPS ja, men det blir fikset i full version sies det på www.saintsrow.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...