Gå til innhold

Saint Row demo ute på marketplace (X360)

Straffa

Anbefalte innlegg

Utdrag fra xbox.com:

HIPPIE GAMER wrote:

SyberWriter wrote:

you're stuck on the train. this is obviously not a full featured map (see the pictures)

there's obviously another way to go around the whole map... [/sarcasm]

is it.... buying the game? or is it.... being dumb enough to think someone would ship an entire game on a demo disc to millions of potential buyers?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok ikke det er så fantastisk, nei!

Etter hva jeg forstår så får man muligheten til å utforske områder på utsiden av barrierene, men man kan kun være på toget hele tiden, samt at disse områdene ikke er populert med hverken mennesker eller biler.

Tror jeg heller skal vente i spenning på fullversjon før jeg gidder å utforske resten.

6595060[/snapback]

Så du bildør-teknikken?

Lenke til kommentar
Tror nok ikke det er så fantastisk, nei!

Etter hva jeg forstår så får man muligheten til å utforske områder på utsiden av barrierene, men man kan kun være på toget hele tiden, samt at disse områdene ikke er populert med hverken mennesker eller biler.

Tror jeg heller skal vente i spenning på fullversjon før jeg gidder å utforske resten.

6595060[/snapback]

Så du bildør-teknikken?

6595078[/snapback]

Merka meg det nå, så det er godt mulig man får muligheten til å løpe rundt på resten av kartet.

Men, som det påpekes så er nok 900 MB for lite for hele spillet. Forhåpentligvis.

Lenke til kommentar

Litt merkelig at man fortsatt blir disconnected når man skal spille demoen som er lastet ned.

Så langt synes jeg det er helt greit. Skulle ønske at gass/brems var knappene bak.

Grafikken er ikke helt det samme som video jeg har lastet ned. Men så spiller jeg på en vanlig TV. Spillet går heller ikke flytende

Lenke til kommentar
må si dette var et skikkelig tøft spill, skulle ønsket frameraten hadde vært bedre, men men. den blir nok litt bedre hvertfall i fullversjonen håper jeg :)

6595493[/snapback]

Synes frameraten var overraskende bra i dette spillet jeg :p Trenger bare finjusteres litt til lansering..

Dette spillet går jeg til innkjøp av med en gang det er mulig, savnet et spill som dette :)

Lenke til kommentar
Ikke si det..... Det lyste tre røde her om dagen, men den kom til seg igjen....

Edit: Tror det var straff for at jeg skrøt av at den hadde oppført seg eksemplarisk helt siden launch....

6595505[/snapback]

Kødder du? :dontgetit:

Damn, gjekk troll i ord der ja :thumbdown: Håper det er eit eingangstilfelle da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...