Dinsdale Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Utdrag fra xbox.com: HIPPIE GAMER wrote: SyberWriter wrote: you're stuck on the train. this is obviously not a full featured map (see the pictures) there's obviously another way to go around the whole map... [/sarcasm] is it.... buying the game? or is it.... being dumb enough to think someone would ship an entire game on a demo disc to millions of potential buyers? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 1 stk. Spill på 900MB, høres litt nakent ut Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tror nok ikke det er så fantastisk, nei!Etter hva jeg forstår så får man muligheten til å utforske områder på utsiden av barrierene, men man kan kun være på toget hele tiden, samt at disse områdene ikke er populert med hverken mennesker eller biler. Tror jeg heller skal vente i spenning på fullversjon før jeg gidder å utforske resten. 6595060[/snapback] Så du bildør-teknikken? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) 1 stk. Spill på 900MB, høres litt nakent ut 6595073[/snapback] Da trenger man ihvertfall ikke BR sine 50 gig. :!: Eller HD-DVD sine 25. Endret 1. august 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 1 stk. Spill på 900MB, høres litt nakent ut 6595073[/snapback] Da trenger man ihvertfall ikke BR sine 50 gig. :!: 6595082[/snapback] *humre* Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Bildørteknikken ser mye enklere ut ja. Selv om jeg ikke skjønner poenget så må jeg selvfølgelig teste dette, kun fordi det er mulig. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tror nok ikke det er så fantastisk, nei!Etter hva jeg forstår så får man muligheten til å utforske områder på utsiden av barrierene, men man kan kun være på toget hele tiden, samt at disse områdene ikke er populert med hverken mennesker eller biler. Tror jeg heller skal vente i spenning på fullversjon før jeg gidder å utforske resten. 6595060[/snapback] Så du bildør-teknikken? 6595078[/snapback] Merka meg det nå, så det er godt mulig man får muligheten til å løpe rundt på resten av kartet. Men, som det påpekes så er nok 900 MB for lite for hele spillet. Forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Litt merkelig at man fortsatt blir disconnected når man skal spille demoen som er lastet ned. Så langt synes jeg det er helt greit. Skulle ønske at gass/brems var knappene bak. Grafikken er ikke helt det samme som video jeg har lastet ned. Men så spiller jeg på en vanlig TV. Spillet går heller ikke flytende Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Eg rekker aldri å få lastet dette ferdig til eg skal på jobbe. Skal følge med på denne tråden om mulig imens eg er på jobb. Uansett om demoen skuffer så har eg MotoGP og TR å komme heim til Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Fy faen, dette spillet var rått :D Gangstha ftw!! Storkoser meg med demoen her jeg sitter.. På HD var dette kos Endret 1. august 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Himmel dette går unna... Gleder meg som en unge Dama jobber kvelden denne uka også Skal spille den demoen til døde.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Himmel dette går unna... Gleder meg som en unge Dama jobber kvelden denne uka også Skal spille den demoen til døde.. 6595252[/snapback] Pass på så du ikkje lokker frem tre røde lys med det samma da Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 WTF? Saints Rowe demo ute nå, og Dead Rising demo nå snart. Å idag har jeg fått meg jobb til å tjene rundt 15 000, så jeg kan kjøpe LCD-skjerm og 360, å kanskje Logitech z-5500, Livet smiler til meg. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Skikkelig bra demo! Stooor koser meg PS: når dere plukker opp horer, pass dere for pimpen som står i nærheten, får noen kuler etter dere Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 åå gleder meg! Har ventet på denne dagen siden jeg fikk 360! Laster ned som en Gud nå og snart skal jeg på jobb... Jaja blir nok en sen natt i natt vil jeg tro hehe Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 må si dette var et skikkelig tøft spill, skulle ønsket frameraten hadde vært bedre, men men. den blir nok litt bedre hvertfall i fullversjonen håper jeg Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Ikke si det..... Det lyste tre røde her om dagen, men den kom til seg igjen.... Edit: Tror det var straff for at jeg skrøt av at den hadde oppført seg eksemplarisk helt siden launch.... Endret 1. august 2006 av Punisher Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 må si dette var et skikkelig tøft spill, skulle ønsket frameraten hadde vært bedre, men men. den blir nok litt bedre hvertfall i fullversjonen håper jeg 6595493[/snapback] Synes frameraten var overraskende bra i dette spillet jeg Trenger bare finjusteres litt til lansering.. Dette spillet går jeg til innkjøp av med en gang det er mulig, savnet et spill som dette Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan noen fortelle om pipe bombs er gøy? Jeg elsker pipe bombs Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ikke si det..... Det lyste tre røde her om dagen, men den kom til seg igjen.... Edit: Tror det var straff for at jeg skrøt av at den hadde oppført seg eksemplarisk helt siden launch.... 6595505[/snapback] Kødder du? Damn, gjekk troll i ord der ja Håper det er eit eingangstilfelle da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå