Straffa Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Da er demoen ute på markedplace 904.96MB Endret 1. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Thank you very BIG. Laster som bare det. 905 MB folkens Og foreløping er hastigheten helt kurrant. Min 2mbit linje maxer ut og jeg har demoen klar i løpet av én time nå hvis hastigheten holder seg. Synd for alle dere som ikke har sjangs å laste ned før etter jobb i dag. Da er nettet flust av nyvåkne amerikanere som har satt konsollen sin på lasting, og vi kan forvente en nedlastingstid langt drøyere. Endret 1. august 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ja denne jobbdagen bør gå fort! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 dæven steik, forter meg ned til xbox'en! :!: Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Happy day! Tok med boxen på jobb i dag, kun for nedlasting av denne, og var faktisk overbevist om at jeg måtte sitte utpå kvelden for å vente på demoen. *Laste ned* Lenke til kommentar
United79 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har det neon som har fått testet den enda? Sitter på jobben og venter på å komme hjem og laste. Vært flott med noen tilbakemeldinger fra demo'n:) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Har det neon som har fått testet den enda? Sitter på jobben og venter på å komme hjem og laste. Vært flott med noen tilbakemeldinger fra demo'n:) 6594618[/snapback] Demoen kom bare noen få sekunder før jeg skrev meldingen. Men laster ned Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Driver å laster ned... *glede seg glede seg* Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Aaaaah!! Fantastisk Håper den leverer forventningene mine Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Helvete heller, jeg vil ha Live, venter på tilbakemeldinger. Ahh, for en tid for oss 360-eiere... Dead Rising, Gears of War, Saint's Row, Just Cause, Forza 2... you name it. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) 43% på 17 min EDIT: ok, 20 min har det vel gått! men fortsatt Endret 1. august 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ja nei dette var litt koselig!! Og litt irriterenda da eg skal på jobb 13:30 Håper virkelig maskinene på jobben går som noen klokker i dag ja Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Å jeg må få skaffe meg trådløs nettwork adapter til xboxen min! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Yess! Den har kommet! Jeg trodde jeg skulle bli den første som kom med denne godnyheten, men noen andre var visst før meg Laster ned som barre det. Har fått lånt videokanon, så dette skal bli konge. Til alle som ikke har Xbox 360 og live....kjøpe det! Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Helvete heller, jeg vil ha Live, venter på tilbakemeldinger. Ahh, for en tid for oss 360-eiere... Dead Rising, Gears of War, Saint's Row, Just Cause, Forza 2... you name it. 6594670[/snapback] Ja, og det er strengt tatt på høy tid! men høsten blir fantastisk... (må nesten nevne Splinter Cell, Godfather og Test Drive i tillegg til ovennevnte!) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hah, se HER, har ikke prøvd dette enda, siden jeg ikke er ferdig. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Spørs om ikke utvikler har fikset det til nå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hah, se HER, har ikke prøvd dette enda, siden jeg ikke er ferdig. 6594988[/snapback] LOL! Så man kan komme seg gjennom demobarrieren og spille HELE spillet? Hah! On the leg for THQ da :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Gjelder å koble fra nettverkskablene da slik at THQ ikkje kan lure inn noen form for patch Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hah, se HER, har ikke prøvd dette enda, siden jeg ikke er ferdig. 6594988[/snapback] LOL! Så man kan komme seg gjennom demobarrieren og spille HELE spillet? Hah! On the leg for THQ da :!: 6595018[/snapback] Tror nok ikke det er så fantastisk, nei! Etter hva jeg forstår så får man muligheten til å utforske områder på utsiden av barrierene, men man kan kun være på toget hele tiden, samt at disse områdene ikke er populert med hverken mennesker eller biler. Tror jeg heller skal vente i spenning på fullversjon før jeg gidder å utforske resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå