Celusion Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hallo! jeg har et program som heter EXPERtool. jeg har lenge lurt på hva det er til, men synes selv at det ligner på et slags clocke program.... her er et bilde: http://img62.imageshack.us/img62/7383/clockemb2.jpg hva er det, og hvordan kan jeg bruke det på best måte uten å skade pc'en men fremdeles få bedre ytelse?? tusen takk Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Dette er for å overklokke skjermkortet. Last ned 3Dmark og skru opp litt (prøv til gult) på hastigheten så ser du ytelseøkningen... Skal mye til for å skade PC'en Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 å øke til gu8lt er kanksje ikke så lurt, vanskelig å si hvor mye edet er, hadde heløler bare gått opp med små steg av gangen og så testa enten et par spill eller 3dmark for å se om det ike kommer artifacts. små steg er 10-20 mhz, men du kan nok øke med litt mer første gang. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 okej, tusen takk! men hva er 3dmark da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå