Gå til innhold

canon ixus i xoom

Anbefalte innlegg

hei

jeg har hatt min canon ixus ixoom i 7 mnd. de siste måndene har jeg fått problemer med at det alltid står bytt batteripakke hele veien. jeg bruker den ikke velig ofte, og lader når det er tomt. men det kommer opp den beskjeden stadig vekk, får ikke skrudd på kamera. enkelte ganger klarer den plutselig å komme på, og jeg kan ta noen bilder før det blinker rødt selvom jeg nettop har ladet. like etter å ha tatt bilder og skrudd av, skru på igjen kommer beskjeden igjen. jeg bruker et ekte kingston sd minnekort og jeg tror ikke det skal ha betydning. eller?

har nå sendt den inn til sjekk. søsteren min har samme kamera og hennes begynte bare få måneder etter hun kjøpte sin!

Noen som har hatt samme problem?==?

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg kjøpte et ixus i zoom til dama mi i fjor høst og hun har samme problemet. Jeg vet ikke helt hva det kommer av. Det hjelper som regel å ta batteriet ut og sette det inn igjen, men det er jo litt irriterende. Jeg er vel litt lat så jeg har ikke gjort så mye for å finne ut hva som er problemet. Dette innlegget hjelper nok ikke deg så mye, men du er ihvertfall ikke alene om problemet.

Jeg har forøvrig et lignende problem med mitt gamle Powershot G5, det nekter av og til å skru seg på og så må jeg ut og inn med batteriet for å få gang på det igjen.

Lenke til kommentar

Heisann

Takk for at du svarte selvom det ikke hjelper som du sa. Men det er greit å vite at det er faktisk andre som har fått slike problemer. Da kan jeg trygt si til Canon eller verkstedet at dette ikke er skjelden problem, men at flere andre også får det slik. Håper bare på de finne ut av det slik at jeg kan bruke den. Koster jo mye med batterier, men rart at noen fungerer og andre ikke. Vurderer nesten bare å kjøpe nytt, blir jo irriterende når slik skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...