AOe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har sett på å kjøpe sveise apparat. Ett sånt som ikke har egen gassbeholder og sånn, men gass i tråden; flussfylt tråd (hvis jeg har forstått dette riktig). Men så ser det for meg ut som om det er ganske vanskelig å få tak i sånn fluss fylt tråd. ER det det? Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Mener biltema har dette i sortimentet sitt Lenke til kommentar
DanielJ Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 TESS har også mye sveisegreier Lenke til kommentar
AOe Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Biltema har brutt med sin produsent... Lenke til kommentar
-KiLz4FuN- Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei! Jeg jobber hos ett firma som selger vvs artikkler i oslo. Vi selger sveisetråder med og uten fluss. Kommer du innom og betaler kontant kan du kjøpe direkte av oss. Er det av interresse kan du ringe meg direkte 22820095 Thomas Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 PS: Husk ekstra godt avtrekk dersom du skal bruke flussfylt tråd. Gassen som oppstår er særdeles hissig. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) PS: Husk ekstra godt avtrekk dersom du skal bruke flussfylt tråd. Gassen som oppstår er særdeles hissig. 6595881[/snapback] Og er du glad i livet ditt, farlig å puste inn Endret 1. august 2006 av k_drey Lenke til kommentar
AOe Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Ok, hyggelig å vite Endret 7. august 2006 av AOe Lenke til kommentar
KillerK Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Rørtråd kalles dette. Rutil. Ville ikke valgt tynnere enn 0,8mm. TESS skaffer det meste. Lenke til kommentar
KillerK Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Men ville nok heller gått for vanlig 0,8mm kompakt tråd, og kostet på ei 5L eller 20L Mison- eller Argon-flaske. Da slipper du unna mye giftig røyk. bedre å sveise med også. Men husk høy trådmating og lite strøm hvis du skal sveise tynne karosseriplater. ellers vil du fort brenne hull. Har du tenkt å bruke apparatet til annet enn rustsveising, så bør du i alle fall ikke kjøpe noe mindre enn 250 ampere. helt 315 ampere hvis du skal sveise på noe som har litt godttykkelse. men da begynner det å koste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå