Kenneth Dammyr Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Mens Sony har pumpet ut HD-kamera på HD-kamera lanserte Canon sitt så langt eneste videokamera med høyoppløselige bilder for en liten tid tilbake. Det var en videreutvikling av XL2 og ble kalt XL-H1. Nå ser det ut som de prøver å gjøre det magre HD-tilbudet sitt litt mer atraktivt ved å lansere et nytt vidvinkelobjektiv. Les mer Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Eg må seie at eg gler meg til å sjå korleis dei to nye kameraa nemnt til slutt i artikkelen vil verte. Det var vel kanskje på tide å kome med ein oppfølgjar til DM-XM2, som XH A1 er. (Det andre heiter XH G1.) Her er forresten ein liten artikkel frå Digital Video Editing om kameraa. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Ja, jeg gleder meg selv. Ifølge Sony skal de amerikanse versjonene være identisk med den europeiske. Men det blir jo forskjellen i PAL/NTSC da. Og så er jeg spent på å se om designet blir likt, samt modellnavnet. Etter hva jeg har hørt skulle informasjon om de europeiske versjonene komme tidligst i morgen. Så får vi bare vente å se. Skal love å være førstemann ute så fort vi får vite noe Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Endå eit nytt HDV-kamera frå Canon. Denne gong eit konsumentkamera som heiter HV10. CreativeCow-artikkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg