Mala Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Herlig å kunne bruke ALT som våpen, kaste cd`er,sett legomenn huer på zombiene,knuse skallen med gitarer og heilt villt. Herlig bruk av motion blur,og deilig grafikk på karakterene.6613622[/snapback] Legomenn? Hvor fant du de? Men følelsen av å knuse zombiehoder med slegga er god. Knaselyden går langt inn i rygmargen. KNAS-KNAS-KNAS! Weeeee! 6617362[/snapback] Er vel i leiketøys sjappa i 1.etg. om eg ikkje husker feil? I nærheten av ei fontene lignende sak Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 jepp der finner du slike lego men hoder du kan sette på Zombiene Fins andre slike hoder rundt og, heste hoder og bjørne hoder Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Fant et hestehode som "helten" selv satt på seg. Moro! Alt i alt er jeg fornøyd med demoen. Fikk et bedre inntrykk av spillet nå etter å ha prøvd det. Så jeg er ganske sikker på at jeg skal ha dette... Lenke til kommentar
nacho Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Viss du springer opp på trappa til høyre og så hopper opp på det blå overbygget, så ligger Submachine gun helt ute på den. Ninja-sverdet ligger på en rød markise som du kan hoppe ned på fra andre etasje. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Noen som har fått "lyssabelen" då? :!: Ganske ubrukelig siden den er av plast,men den lager ligende lyd slik vi kjenne der fra Star Wars Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 hehe Denne Demoen er noe eg stor koser meg med! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 tilfredstillende og bruke samuraj sverdet, var som og kutte dem som smør. Enkelt og greit, og morsomt! Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Noen som har fått "lyssabelen" då? :!: Ganske ubrukelig siden den er av plast,men den lager ligende lyd slik vi kjenne der fra Star Wars 6617651[/snapback] Hehe.. Hentet denne i lekebutikken i 1.etg. Morro, men den er ganske ubrukelig ja :!: Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Skikkelig fustrerende at demoen bare er på 15minutter:-( Men har forhåndsbestilt dette spillet.. Er utrolig morsomt spill... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 ja, Tiden går fort når man har det gøy Lenke til kommentar
nacho Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Skikkelig fustrerende at demoen bare er på 15minutter:-(Men har forhåndsbestilt dette spillet.. Er utrolig morsomt spill... 6619100[/snapback] Hvor har du forhåndsbestilt hen? Kunne også tenke meg å gjøre det, om det finnes noen smarte butikker:) Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kjipt at vi må vente en hel måned ekstra, i forhold til amerikanerne, på dette spillet. Har foreløpig kun sett traileren (ikke prøvd demoen), husker når han er inne på kjøpesenteret og knerter ned folk. Minner meg litt om filmen «Dawn of the Dead»(nyinnspillingen fra 2005). Når dem er inne på kjøpesenteret og tar med seg det dem finner for å knerte zombier. Gleder meg til september Endelig få prøve fullversjonen! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvor har du forhåndsbestilt hen? Kunne også tenke meg å gjøre det, om det finnes noen smarte butikker:) En sikkert mange steder du kan forhåndsbestille spillet..Jeg forhåndsbestilte fra pcutstyr.no Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Dead Rising er jo nesten helt lik filme Dawn of the Dead! Første som slo meg når jeg oppdaget dette spillet var at dette måtte jo være enda et spill basert på en film, men dette stemte jo ikke Når du starter Dead Rising demoen så ser du det står at spillet ikke er utviklet av de som laget filmen. Men capcom må jo ha blitt ganske så inspirert av filmen, siden spillet nesten er kliss lik! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Dead Rising er jo nesten helt lik filme Dawn of the Dead! Første som slo meg når jeg oppdaget dette spillet var at dette måtte jo være enda et spill basert på en film, men dette stemte jo ikke Når du starter Dead Rising demoen så ser du det står at spillet ikke er utviklet av de som laget filmen. Men capcom må jo ha blitt ganske så inspirert av filmen, siden spillet nesten er kliss lik! 6621299[/snapback] Hehe... Ja for det er jo IKKE basert på George A Romero sine filmer overhodet!! Sikkert en grunn til at de følte at de måtte poengtere det, ja... Uansett: Dawn of the dead: Edit: fyllatasting Endret 6. august 2006 av Clausn Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Jeg har prøvd demoen litt nå, og synes det holder med demoen.. Skal spille litt mer i natt, og prøve å gjøre litt mer ut av det. Hadde det ganske så morsomt istad, spesielt vannpistolen! Og CD'ene! :!: Gleder meg til å finne fler artige våpen! - Martin-sama Endret 17. august 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Etter at jeg har fått prøvd demoen må jeg bare si at spillet var sykt morsomt. Utrolig tilfredsstillende å bare kunne denge løs på en haug med zombier uten den "veldige" skremmefaktoren vi kjenner fra resident evil-spillene tilstede. "Knuse skaller med sledgehammeren" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå