Nonsens Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 EDIT: Blei angrepet av en kvinne zombie, hu bet ganske vill rundt kjønnsområdet. Om dette er ein gimick eller bare tilfeldighet veit eg ikkje. Men uansett så var det litt morsomt :!: 6613622[/snapback] :!: Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 er det multiplayer på demoen? hvis ikke, er det det på fullversjonen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 er ikkje Online på Demoen og trodde ikkje det var det på fullversjonen, eller tar eg feil? Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hadde vært sabla kult med team deathmatch. Noen zombier og noen "mennesker". Eller COOP!! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dette var en kjempebra demo , ble mektig imponert av grafikken og sjølve gameplayet. Å få så mangen zombies rundt seg var digg. Men det kan bli litt repretivt så håper på en litt god historie som passer inn. Capcom har nesten alltid levert gode spill. Dette er ett spill som skal skaffes uansett . Gonna kill some zombies Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 enig, tror det støtter multiplayer.. De reklamere jo for Xbox live på reklamen dems om spillet.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Alle spill til 360 har jo en tilknyttning til XBL. Kan være alt fra multiplayer til Downloadable Content.... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Aaaaah!! Dere piner en konsoll-manko jævel som må tilbringe helgen inni tjukkeste telemark. Vil prøve Dead Rising nå!! Gledelig at det ser ut til å innfri i alle fall Tror det blir mange timer med meningsløs slakting fremover. Hørte jeg "anger management"? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det er ikkje multiplayer på dette spillet, men du det skal vere mulighet for nedlasting av ekstra ting senere. så det er vell det Dead Rising har med Live og gjøre. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det er ikkje multiplayer på dette spillet, men du det skal vere mulighet for nedlasting av ekstra ting senere. så det er vell det Dead Rising har med Live og gjøre. 6614538[/snapback] Får håpe det blir en multiplayer del å laste ned etterhvert Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Skal laste ned demoen snart. Sett fram til denne demoen en stund kan mann si Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Legg merke til hvordan dead rising bruker motion blur. Vedder for at det ikke er mer enn 30fps, men det flyter fantastisk bra uansett, på samme måte som Lost Planet. Begge spill er fra Capcom, som tydeligvis har skjønt ett eller annet. Får håpe resten av utviklerne skjønner det samme, for jeg synes det gjør spillopplevelsen *mye* bedre. 6613587[/snapback] Lost Plantet går ikke fantastisk flytene (demoen ihvertfall). Motion blur er her brukt på enkelte ting, ikke hele bildet og er mer der for å gi en "cinematic effekt" enn noe annet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Lost planet går fantastisk flytende hos meg Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Lost planet går fantastisk flytende for meg 6616059[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Lost planet går fantastisk flytende for meg 6616059[/snapback] Fixed. 6616123[/snapback] går greit for meg og. Å viss man må ha 120fps for å føle at et spill flyter bra. Så er kanskje ikke konsoll tingen. Merket ikke at jeg satt og irriterte meg over frameraten når jeg spilte så da er det bra nok for meg. Damn jeg vil ha tilbake xboxen snart. Demoer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Lost planet går fantastisk flytende for meg 6616059[/snapback] Fixed. 6616123[/snapback] Nei, eg er kresen på fps så det er sagt. Lost Planet hadde solid flyt når eg spilte demoen i sin tid. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Lost planet flyter fantastisk bra, enkelt og greit! Capcom overrasker alltid.. Gir ut det ene gode spillet etter det andre! Tror både Lost planet og Dead rising blir noe av det bedre du får på boxen når dem slippes Synes faktisk Capcom har gitt ut de 2 flotteste demoene. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Nei, eg er kresen på fps så det er sagt. Lost Planet hadde solid flyt når eg spilte demoen i sin tid. 6616505[/snapback] Jeg syns det hadde en god akseptabelt flyt, men vil absolutt ikke karakterisere det som fantastisk flyt. Jeg tror mange hadde sett forskjell om dem hadde fått sett en 30 og 60fps utgave blitt kjørt ved siden avhverandre. Man kan se til f.eks Metroid Prime for virkelig god flyt. Jeg merker ihvertfall en nokså klar forskjell fra dette til Lost Planet. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg syns det hadde en god akseptabelt flyt, men vil absolutt ikke karakterisere det som fantastisk flyt. Jeg tror mange hadde sett forskjell om dem hadde fått sett en 30 og 60fps utgave blitt kjørt ved siden avhverandre. Man kan se til f.eks Metroid Prime for virkelig god flyt. Jeg merker ihvertfall en nokså klar forskjell fra dette til Lost Planet. 6616766[/snapback] Poenget mitt var uansett at: Capcoms bruk av motion blur får spillet til å flyte bedre enn andre spill med tilsvarende fps som ikke bruker det, ihvertfall for meg. Lost Planet og Dead Rising er for meg helt perfekt i form av "glatthet", og jeg regner med det ville kostet en del å få det opp til 60fps i form av tapte detaljer. Jeg synes derfor bruken av motion blur funker veldig bra. Pluss at jeg synes det er et kult konsept - CGI filmer klarer seg fint med "30" fps, pga utstrakt bruk av motion blur Lenke til kommentar
DRK Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Herlig å kunne bruke ALT som våpen, kaste cd`er,sett legomenn huer på zombiene,knuse skallen med gitarer og heilt villt. Herlig bruk av motion blur,og deilig grafikk på karakterene.6613622[/snapback] Legomenn? Hvor fant du de? Men følelsen av å knuse zombiehoder med slegga er god. Knaselyden går langt inn i rygmargen. KNAS-KNAS-KNAS! Weeeee! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå