Gorthaur Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) _EDIT: Demo ligger nå klar på marketplace iflg flere av forumets brukere._ 'I følge Gamespot så kan vi håpe på en demo av Dead Rising om ikke så alt for lenge. Tatt i betraktning at spillet slippes om få dager i USA, så virker dette sannsynlig. "Gamers looking for precedent need only look to late last April, when a similar message promised another Capcom demo. A Lost Planet trailer stated that the game's demo would arrive on Marketplace almost two weeks later, and Capcom punctually delivered." *Håpe på demo snart* Endret 4. august 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det er visst på tide å skaffe seg ruter nå, da... Arg! Jeg har lyst på Live! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Så mye spill, så mye demoer, så mye jobb! Så ALTFOR lite tid Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Så mye spill, så mye demoer, så mye jobb! Så ALTFOR lite tid 6594853[/snapback] Hear, hear! For ikke å glemme altfor lite penger! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Penger har jeg nok av. Tid er det mye verre med. Dead Rising virker på meg som et spill der demoen er mer enn godt nok. Det ser gøy ut, men ikke i tolv timer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Penger har jeg nok av. Tid er det mye verre med. Dead Rising virker på meg som et spill der demoen er mer enn godt nok. Det ser gøy ut, men ikke i tolv timer. 6595129[/snapback] I likhet med 99 Nights, kan dette bli litt ensformig i lengden. Håper eg tar feil Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Kan nok fort bli litt ensformig for mange, men klippet Extended Video Spot gir meg i alle fall ikke mindre lyst på spillet EDIT: Endret url og kun linket til gametrailers sin side. Endret 2. august 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan nok fort bli litt ensformig for mange, men Denne traileren gir meg i alle fall ikke mindre lyst på spillet OBS: 50MB HD-trailer. 6596092[/snapback] unauthorized link Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har sett fram til spillet i en evighet , Capcom sine spill har levert fine spillminner kan nevne Devil May Cry serien og ikke minst Resident Evil serien , men jeg nevner det beste Resident Evil spillet og det er Resident Evil 4. Å slakta zombier med en plenklypper vekker min indre demon . Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hadde muligens tenkt å skaffe meg dette spillet, men etter jeg såg en videofeature hos IGN orker jeg ikke. Spillet virker veldig tamt og kjedelig. Men skal laste ned demoen og teste. Syns bare flere og flere spill på min liste forsvinner på 360... Bare noen få spill igjen der Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Dette er ikke i nærheten av Resident Evil, Devil May Cry og Onimusha serien til Capcom:) Dette er nok plain hack'n slash.....Men kan hende det er moro i et par timer så det holder det.... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Dette er ikke i nærheten av Resident Evil, Devil May Cry og Onimusha serien til Capcom:) Dette er nok plain hack'n slash.....Men kan hende det er moro i et par timer så det holder det.... 6600347[/snapback] Smaken er som kjent som baken, så du skal ikke se bort ifra at det finnes mang en person der ute som finner dette morro i langt mer enn to timer. Før spillet er ute, i mine hender, og mitt inntrykk er basert på mer enn videosnutter og previews på Gamespot/Ign så gidder jeg ikke si mer enn at jeg ser frem til det. Synd, for skuffelsen kan fort bli stor, men det kan også leve opp til mine forventninger. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Skal selv kjøpe det, men eneste gangene jeg kommer til å spille det etter å ha fullført det er når kompiser er på besøk. Vise dem litt dreping. Tror ikke det er så stor "replayvalue" men jeg gleder meg for det. kjøper det når det kommer ut på elkjøp og hvis det er mye dårligere enn hva jeg forventer så ender det med at jeg bytter det. Så lenge det ikke blir "helt" som Rockstars* "State of Emergency" så blir det ikke så gærent. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Skal selv kjøpe det, men eneste gangene jeg kommer til å spille det etter å ha fullført det er når kompiser er på besøk. Vise dem litt dreping. Tror ikke det er så stor "replayvalue" men jeg gleder meg for det. kjøper det når det kommer ut på elkjøp og hvis det er mye dårligere enn hva jeg forventer så ender det med at jeg bytter det. Så lenge det ikke blir "helt" som Rockstars* "State of Emergency" så blir det ikke så gærent. 6600515[/snapback] Jeg mener nå at dette vil være spillet som kan døyve mitt sinne. Jeg mener, et helt kjøpesenter fullt av artighet til å drepe med! Gressklippere, bowlingkuler, driller, motorsager, utstillingsdukker! Det må jo bare bli bra! Og så ta bilder av det i tillegg. Kan tenke meg det skal bli veldig morro den dagen du virkelig vil knuse et eller annet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Enda en grunn til å kjøpe 360, så snart kontoen får pengene løper jeg til Elkjøp og kjøper 360, sammen med en router. Dette blir morro å ha til 360!! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 kjøp trådløs router til 1000...Belkin(husker ikke helt navnet) Denne fungerer som bare det og er verdt sin pris. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Dette spillet tror jeg kan bli en liten lurker som ingen venter seg noe av. Etter å ha fulgt med på DR siden det ble annonsert ser jeg fortsatt nye og spennende ting i videoer, samt at grafikken ser ut til å ha tatt seg kraftig opp også! Ble meget positivt overasket over Lost Planet, og håper det samme med DR! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Demoen skal vist komme om ca 48 timer Lenke til kommentar
thomasinthehay Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvor har du lest det? Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå