-DrEVIL- Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg har lenge brukt windows xp, og pluttselig så begynte pc'en min å jobbe i "slow-motion" i noen spill, jeg har prøvd å reinstallere xp, tilogmed prøvd å formatere harddisken, da virker det litt, så kommer problemet tilbake igjen. Som sagt så skjer dette bare i noen spill(f.eks. hitman2 og battlefield 1942). Er det noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Jeg vet det ikke er dataen som er for dårlig, har xp1800, g4 ti4200, 380mb ram. Please hjelp meg, må få fikset dette :smile: Takk ... Lenke til kommentar
-DrEVIL- Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 er det ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Har du prøvd å oppdatere driverne dine? Nyeste Detonator til geforcen og chipset drivere til HK. Kanskje win2k ville fungert bedre? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Samme skjedde hos meg..Win XP kjørte smooth og hadde lagt inn alt av prog og games og så plutselig etter en måneds tid så poof...maskina er HELT for jævlig og ingenting funker som det skal...driver og rydder harddiskene og klargjør re-install :sad: Sunday-Funday Lenke til kommentar
-DrEVIL- Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Hmmm, så det er egentlig ikke noe svar på dette, jeg har nyeste driver til nVIDIA kortet mitt, har ikke oppdatert driver til hk. Vet ikke helt hvordan jeg gjør det, men sikker på at det kan være problemet da? Sikker på at det ikke er et program eller noe som kjører i bakgrunnen og derfor ødelegger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå