Gå til innhold

Hvordan er Canon Pixma IP5200 for kun foto?


Anbefalte innlegg

Jeg har en HP3210 multifunksjon, den skriver bilder, men den er ikke så veldig god på foto. Bruker den også mye til grafikk, men skal jeg skrive ut foto vil jeg ha topp kvalitet.

 

Er dette tilbudet jeg bør hive meg på?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312455&cks=WOF

 

Hva med tjenester på nett hvor man bare laster opp bilder og får det i posten? Er det noen vits med egen fotoskriver?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en IP4200 som skal ha identiske utskrifter som IP5200 bare langsommere. Grunnen til at jeg kjøpte den var at jeg ikke var fonøyd med utskriftene fra fotolabber (prøvde 2 stk). Den ene ga for lite farger og den andre ga feil farger. Skriveren er faktisk imponerende bra, men jeg har bare prøvd den med Canon Photo Paper Pro. Jeg brukte også lang tid å få bra nok utskrifter, da det er en del å sette seg inn i med fargerom og fargestyring. :blush:

 

Sikkert bedre skrivere på markedet med høyere pris, men jeg er mer fornøyd med egne utskrifter enn utskriftene fra fotolabbene.

 

Det er også et kostnadsspørsmål. Egne utskrifter blir veldig dyre sammenlignet med nettbutikker. For meg som ikke skriver ut så mye spiller det liten rolle, men har du tenkt på mange bilder bør dette også vurderes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...